ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Miben segíthetünk?

Termékek és tartozékok hibaelhárítása

Probléma diagnosztizálása, részletes útmutatók vagy kézikönyvek keresése, cserealkatrészek beszerzése a termékhez stb.

Tájékoztatás vásárlóink számára

Hamarosan várható az iOS14 és az Android 11 operációs rendszerek megjelenése. Ezzel kapcsolatban szeretnénk felhívni figyelmét arra, hogy milyen változások várhatók a Bose alkalmazásban, hogyan befolyásolják ezek az alkalmazás használatát, és mi a teendője, ha ilyesmit tapasztal. Esetleges további módosítások esetén is örömmel állunk rendelkezésére információinkkal és támogatásunkkal. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

További erőforrások

Regisztrálja termékét

Három ok, amiért érdemes:

  • Igazolást kaphat a termék tulajdonjogáról
  • Fontos termékfrissítéseket kaphat
  • Értesüljön az elsők között az új ajánlatokról

Garanciainformációk

Minden Bose termék korlátozott garanciával kapható, amely a terméktől és a régiótól függően változik.

Bose áruházak

Látogasson el hozzánk! Szakértőink a következőkben segíthetnek:

  • Bose termékek üzembe helyezése
  • Termék jellemzőinek megismerése
  • Alkalmazás csatlakoztatása