Üzletek

Súgócikkek keresése

Böngészés termékkategória alapján
Product image
TÁMOGATÁSI LEHETŐSÉGEK A KÖVETKEZŐHÖZ:
Loading

Termék keresése

Keresés gyári szám vagy négyjegyű kód alapján

1
Adjon meg egy terméknevet, gyári számot vagy a négyjegyű kódot.
A megadott információ nem található vagy érvénytelen. Kérjük, próbálja meg újra.
serial4digittextSearch
Nincs találat. Kérjük, próbálkozzon más kereséssel
Sajnáljuk, de úgy tűnik, nem tudjuk azonosítani az Ön termékét. Ellenőrizze alaposan az egyedi azonosítószámot, majd próbálja újra

Sajnáljuk, de úgy tűnik, jelenleg nem tudjuk azonosítani az Ön termékét. További segítségért vegye fel velünk a kapcsolatot.

Keresés témakör alapján

Regisztrálás icon

REGISZTRÁLJA TERMÉKÉT

Regisztrálja termékét: erősítse meg, hogy Ön a termék tulajdonosa, kapja meg a fontos frissítéseket, és értesüljön az elsők között az új ajánlatokról.

Garancia ikon

GARANCIAINFORMÁCIÓK

Minden Bose terméket korlátozott garanciával szállítunk, ami a terméktől és a régiótól függően változik.

Helyszín ikon

ÜZLETEK

Látogasson el egy Önhöz közeli üzletbe, és élje át a Bose hangzást, valamint ismerje meg a termékek tulajdonságait.

Milyen garancia vonatkozik a Bose termékekre?

A Bose minden termékére korlátozott garanciát vállal, amely az adott terméktől függően változik. Garanciánk időtartama jellemzően egy és öt év között mozog, a terméktől és az országtól függően. Az adott termékre vonatkozó garanciával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el a Használati útmutatót vagy lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan csatlakoztathatom a Bose terméket a készülékemhez?

A Bose termék csatlakoztatása a készülékéhez a terméktől és a készüléktől függően többféleképpen történhet. Javasoljuk, hogy olvassa el a Használati útmutatót vagy az online forrásokat az adott termék és a készüléke csatlakoztatására vonatkozó részletes utasításokért. Ha további segítségre van szüksége, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Hogyan frissíthetem a Bose termékem szoftverét?

A Bose termék szoftverének frissítéséhez javasoljuk a Bose Music vagy a Bose Connect alkalmazás használatát (a terméktől függően; App Store és Google Play Store). Az alkalmazások végigvezetik Önt a termék szoftverének frissítési folyamatán, biztosítva, hogy az naprakész legyen és zökkenőmentesen működjön.

Hogyan oldhatom meg a Bose termékkel kapcsolatos problémákat?

Ha problémái vannak a Bose termékével, javasoljuk, hogy olvassa el a Használati útmutató hibaelhárítás szakaszát vagy az online forrásokat. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért.

Hogyan állíthatom be a Bose termékemet?

A Bose termék beüzemelése az adott terméktől függően változhat. Javasoljuk, hogy olvassa el a Használati útmutatót, vagy keresse fel online ügyfélszolgálatunkat, ahol részletes útmutatást kaphat a termék beüzemeléséhez. Ha további kérdései vannak, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Hogyan léphetek kapcsolatba a Bose ügyfélszolgálatával?

A Bose ügyfélszolgálatával telefonon, e-mailben vagy élő chaten léphet kapcsolatba. Ügyfélszolgálati csapatunk készséggel áll az Ön rendelkezésére, ha bármilyen kérdése vagy problémája van a Bose termékével kapcsolatban. A konkrét elérhetőségekért, kérjük, olvassa el weboldalunkat vagy a Felhasználói kézikönyvet.