Üzletek

Az Amazon Alexa nem működik

Ellenőrizze, hogy az Amazon Alexa alkalmazás le van-e töltve az eszközre. Szükség esetén töltse le az Alexa alkalmazást a Google Play vagy az App Store áruházból. Miközben a fejhallgató csatlakoztatva van az eszközhöz, kövesse az alkalmazásban megjelenő utasításokat Alexa telepítéséhez.

Az Amazon Alexa alkalmazás logója

Megjegyzés:Az Amazon Alexa nem áll rendelkezésre minden nyelven és országban.

Ha Alexa nem aktiválódik megfelelően a Voice Assistant (Hangasszisztens) gomb megnyomására, akkor a következőkkel próbálkozhat:

Ellenőrizze, hogy hozzárendelte-e a Voice Assistant (Hangasszisztens) gombot az Amazon Alexa szolgáltatáshoz. A Bose Music alkalmazásban válassza ki a Settings (Beállítások) Voice Assistant (Hangasszisztens) Alexa lehetőséget. Előfordulhat, hogy a „Setup & Settings” (Beállítások és konfigurálás) lehetőségre is rá kell koppintania a fejhallgató Alexa alkalmazással történő beállításához

Indítsa újra az eszközt

Csatlakoztassa a mobileszközt Wi-Fi®-hálózathoz

Szüntesse meg, majd csatlakoztassa újra a Bluetooth®-kapcsolatot

Törölje a Bluetooth-eszközök listáját a fejhallgatóról úgy, hogy 10 másodpercig lenyomva tartja a Power/Bluetooth (Bekapcsolás/Bluetooth) gombot. Ekkor a fejhallgatóból megszólal a „Device list cleared” (Eszközlista törölve) értesítés. Lépjen be az eszköze Bluetooth-beállításaiba, majd távolítsa el onnan a fejhallgatót. Csatlakoztassa újból a fejhallgatót az eszközhöz