Üzletek

Az Amazon Alexa nem működik

Ellenőrizze, hogy az Amazon Alexa alkalmazás le van-e töltve az eszközre. Amennyiben szükséges, töltse le az Alexa alkalmazást a Google Play vagy App Store szolgáltatásokról, majd csatlakoztassa fejhallgatóját az eszközéhez, és kövesse az alkalmazás utasításait Alexa telepítéséhez.

Megjegyzés:Az Amazon Alexa nem áll rendelkezésre minden nyelven és országban.

Ha az Action (Akció) gomb megnyomásával nem sikerül aktiválnia Alexát, az alábbi lehetőségekkel próbálkozhat:

Indítsa újra az eszközt

Ellenőrizze, hogy hozzárendelte-e az Action (Akció) gombot az Amazon Alexa szolgáltatáshoz. A Bose Connect alkalmazásban válassza a Settings Action button Amazon Alexa (Beállítások > Akció gomb > Amazon Alexa) lehetőséget

Csatlakoztassa a mobileszközt Wi-Fi®-hálózathoz

Szüntesse meg, majd csatlakoztassa újra a Bluetooth®-kapcsolatot

A Bluetooth-eszközök fejhallgatón tárolt listájának törléséhez csúsztassa el ütközésig a bekapcsológombot, majd tartsa ebben a pozícióban 10 másodpercig. Ekkor a fejhallgatóból megszólal a „Device list cleared” (Eszközlista törölve) értesítés. Lépjen be eszköze Bluetooth-beállításaiba, majd távolítsa el onnan a fejhallgatót. Csatlakoztassa újból a fejhallgatót az eszközhöz