Üzletek

Az alkalmazás nem észlelt Wi-Fi®-hez csatlakoztatott rendszert a beállítás során

Ha a rendszer csatlakozik a Wi-Fi-hálózathoz, de nem jelenik meg a Bose Music alkalmazásban, próbálja meg az alábbiakat:

Zárja be, majd nyissa meg újra a Bose Music alkalmazást

Győződjön meg arról, hogy a Bose Music alkalmazást futtató Bose rendszer és az eszköz is ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik. Ha nemrég módosították a hálózat nevét, jelszavát vagy titkosításának típusát, tekintse át a Csatlakozás másik hálózathoz című témakört

Ellenőrizze, hogy a Bose rendszer a megfelelő Wi-Fi-jelerősséget biztosító hatótávon belül helyezkedik-e el. Ha hálózati jelerősítőt, hatótávolság-növelőt vagy hozzáférési pontot is használ, kösse ki a hálózatából, hogy megállapíthassa, hogy a hiba forrása az adott eszközben van-e. Ha eltávolította a vizsgálni kívánt eszközt a hálózatából, csatlakoztassa Bose rendszert ismét a hálózathoz úgy, hogy az elsődleges router hatótávolságán belül helyezi el, és ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás

Indítsa újra mobileszközét, majd a tápkábel hálózati aljzatból való kihúzásával állítsa alaphelyzetbe a rendszert, várjon 30 másodpercet, majd határozott mozdulattal dugja vissza a tápkábelt egy működő hálózati aljzatba

Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával

Előfordulhat, hogy az ugyanarra a hálózatra csatlakozó, internet-kapcsolatot létesítő további eszközök – pl. okostévé, laptop, játékkonzol, Blue-ray-lejátszó, tablet vagy okostelefon – túl nagy hálózati sávszélességet vesznek igénybe. Ha ezek az eszközök nagy mennyiségű adatot (pl. videostreamet) továbbítanak, az csökkentheti a többi csatlakoztatott eszköz, így a Bose rendszer számára is rendelkezésre álló sávszélességet

Próbálja ki, hogy kikapcsolja ezeket az eszközöket a hálózatból, majd ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.

Lépjen be a router beállításaiba, és átmenetileg kapcsolja ki a router tűzfalát, így ellenőrizheti, hogy a tűzfal blokkolja-e a Bose Music alkalmazás használatát