Ha a rendszer csatlakozik a Wi-Fi-hálózathoz, de nem jelenik meg a Bose Music alkalmazásban, próbálja meg az alábbiakat:
A következőre érvényes::
- Bose Soundbar 500
- Bose Smart Soundbar 700 intelligens hangprojektor
- Bose Smart Speaker 500 intelligens hangsugárzó
- Bose Soundbar System Bundle
- Bose Home Speaker 300
- Bose Portable Smart Speaker hordozhato intelligens hangsugarzo
Zárja be, majd nyissa meg újra a Bose Music alkalmazást
Győződjön meg arról, hogy a Bose Music alkalmazást futtató Bose rendszer és az eszköz is ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik. Ha nemrég módosították a hálózat nevét, jelszavát vagy titkosításának típusát, tekintse át a Csatlakozás másik hálózathoz című témakört
Ellenőrizze, hogy a Bose rendszer a megfelelő Wi-Fi-jelerősséget biztosító hatótávon belül helyezkedik-e el. Ha hálózati jelerősítőt, hatótávolság-növelőt vagy hozzáférési pontot is használ, kösse ki a hálózatából, hogy megállapíthassa, hogy a hiba forrása az adott eszközben van-e. Ha eltávolította a vizsgálni kívánt eszközt a hálózatából, csatlakoztassa Bose rendszert ismét a hálózathoz úgy, hogy az elsődleges router hatótávolságán belül helyezi el, és ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás
Indítsa újra mobileszközét, majd a tápkábel hálózati aljzatból való kihúzásával állítsa alaphelyzetbe a rendszert, várjon 30 másodpercet, majd határozott mozdulattal dugja vissza a tápkábelt egy működő hálózati aljzatba
Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával
Előfordulhat, hogy az ugyanarra a hálózatra csatlakozó, internet-kapcsolatot létesítő további eszközök – pl. okostévé, laptop, játékkonzol, Blue-ray-lejátszó, tablet vagy okostelefon – túl nagy hálózati sávszélességet vesznek igénybe. Ha ezek az eszközök nagy mennyiségű adatot (pl. videostreamet) továbbítanak, az csökkentheti a többi csatlakoztatott eszköz, így a Bose rendszer számára is rendelkezésre álló sávszélességet
Próbálja ki, hogy kikapcsolja ezeket az eszközöket a hálózatból, majd ellenőrizze, hogy tapasztalható-e javulás.
Lépjen be a router beállításaiba, és átmenetileg kapcsolja ki a router tűzfalát, így ellenőrizheti, hogy a tűzfal blokkolja-e a Bose Music alkalmazás használatát