ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Torz a hang, vagy zörej hallatszik az egyik vagy mindkét fülben

Ha a fejhallgatóval rossz hangminőséget tapasztal, tegye a következőket:

  • Próbáljon ki egy másik hangalkalmazást. Lehetséges, hogy a probléma az alkalmazásban, és nem a fejhallgatóban van
  • Bontsa fel a kapcsolatot a fejhallgató és a készüléke között, majd párosítsa őket újra. A kapcsolat frissítése segíthet a hangproblémák megoldásában

Ha a fenti lépések nem oldották meg a problémát, a lenti "Kapcsolat" hivatkozásra kattintva megtalálhatja a régiójában elérhető legjobb támogatást.

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért