ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Akkumulátorral kapcsolatos problémamegoldás

A következőre érvényes::

A rendszeren nem működik akkumulátorról. Mi lehet a baj?

Ha a rendszert leválasztják a hálózati aljzatról és 14 napig vagy annál tovább nem használják, akkor a rendszer védelmi üzemmódba kapcsol, hogy takarékoskodjon az akkumulátor energiájával. Csatlakoztassa a rendszer hálózati aljzatra a rendszer reaktiválásához

ellenőrizze, hogy az akkumulátor teljesen feltöltött állapotban van-e. lejátszási vagy készenléti módban a töltési idő akár 10 óra is lehet. az akkumulátor töltöttségi szintjének meghatározásához nyomja meg és tartsa lenyomva a távvezérlő kikapcsolás gombját, és figyelje meg a rendszer elején található led jelzőfényt

Piros: 20% vagy kevesebb

Sárga: 20–70%

Zöld: 70% vagy magasabb

Kikapcsolva

Próbálja meg az akkumulátort egy másik hálózati aljzatról tölteni. Előfordulhat, hogy a használt hálózati aljzattal van probléma

Teljesen le kell meríteni az akkumulátort, mielőtt újból tölteném?

The Bose® SoundDock hordozható rendszer tölthető lítium-ion akkumulátort használ. Ezen akkumulátortechnológia esetében jobb az "utántöltés", mint a minden alkalommal teljes lemerítés, így akkor tölthet, amikor Önnek kényelmes. Ügyeljen, hogy a készülék hosszabb ideig tartó tárolása előtt töltse fel az akkumulátort.

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért