Ha nem sikerül csatlakoztatnia a fejhallgatót a Bose Music alkalmazáshoz, próbálja ki az alábbi javaslatokat. Utána próbálja meg ismét csatlakoztatni a fejhallgatót.
A következőre érvényes::
Kapcsolja ki, majd újra be a fejhallgatót
Zárja be a Bose Music alkalmazást a készüléken, és a teljes bezáráshoz húzza félre. Ezután nyissa meg ismét az alkalmazást, és próbáljon újra csatlakozni
- Az iOS rendszerű készüléken nyomja meg kétszer a kezdőlap gombot, és húzza félre a Music alkalmazást
- Az Android készüléken nyomja meg az Előzmények gombot, majd húzza félre a Music alkalmazást
Ha a fejhallgató töltés alatt áll, távolítsa el a töltőkábelt. A fejhallgató töltés közben nem csatlakozik az alkalmazáshoz
Győződjön meg róla, hogy a Bose Music alkalmazás és fejhallgatója naprakész. Ellenőrizze az alkalmazás-áruház frissítéseit. Látogasson el a btu.Bose.com webhelyre, és ellenőrizze, hogy nem érhetők-e el frissítések fejhallgatójához.
Távolítsa el a fejhallgatót a mobileszköz memóriájából:
- Az eszköz Bluetooth® beállításaiban nézze meg az előzőleg csatlakoztatott Bluetooth-termékek listáját
- Válassza ki Bose fejhallgatóját, és távolítsa el a listáról az „Elfelejt”, „Leválaszt”, „Eltávolít" vagy hasonló elemre kattintva. Előfordulhat, hogy a fejhallgató többször is megjelenik a listán. Az összes előfordulást távolítsa el.
Törölje a Bluetooth-eszközök memóriáját a fejhallgatóban:
- Kapcsolja be a fejhallgatót
- Tartsa lenyomva a Power/Bluetooth (Bekapcsolás/Bluetooth) gombot 10 másodpercig, amíg meg nem hallja a „Bluetooth device list cleared” (Bluetooth-eszközlista törölve) üzenetet.
Apple iOS eszköznél ne érintse meg a „Mégse” gombot a beállítás során:
- Miután kiválasztotta a terméket a „Csatlakozzon a készülékhez” képernyőn a Bose alkalmazásban, megjelenik egy „Válasszon egy kiegészítőt” felugró ablak
- Ne zárja be a felugró ablakot. Akár 2 percbe is telhet, míg a fejhallgató megjelenik a felugró ablakban
- Miután megjelent a fejhallgató, válassza ki. Amikor a rendszer kéri, érintse meg a „Párosítás” parancsot. További információért lásd: A fejhallgató üzembe helyezése
Indítsa újra mobilkészüléket egy teljes kikapcsolással, majd bekapcsolással
Távolítsa el a Bose Music alkalmazást, majd telepítse újra a mobileszköz alkalmazás-áruházából
Állítsa vissza a fejhallgatót. További információért lásd: A fejhallgató visszaállítása