Üzletek

A Bose Music alkalmazás nem csatlakozik a fejhallgatóhoz

Ha nem sikerül csatlakoztatnia a fejhallgatót a Bose Music alkalmazáshoz, próbálja ki az alábbi javaslatokat. Utána próbálja meg ismét csatlakoztatni a fejhallgatót.

Kapcsolja ki, majd újra be a fejhallgatót

Zárja be a Bose Music alkalmazást a készüléken, és a teljes bezáráshoz húzza félre. Ezután nyissa meg ismét az alkalmazást, és próbáljon újra csatlakozni

  • Az iOS rendszerű készüléken nyomja meg kétszer a kezdőlap gombot, és húzza félre a Music alkalmazást
  • Az Android készüléken nyomja meg az Előzmények gombot, majd húzza félre a Music alkalmazást

Ha a fejhallgató töltés alatt áll, távolítsa el a töltőkábelt. A fejhallgató töltés közben nem csatlakozik az alkalmazáshoz

Győződjön meg róla, hogy a Bose Music alkalmazás és fejhallgatója naprakész. Ellenőrizze az alkalmazás-áruház frissítéseit. Látogasson el a btu.Bose.com webhelyre, és ellenőrizze, hogy nem érhetők-e el frissítések fejhallgatójához.

Távolítsa el a fejhallgatót a mobileszköz memóriájából:

  1. Az eszköz Bluetooth® beállításaiban nézze meg az előzőleg csatlakoztatott Bluetooth-termékek listáját
  2. Válassza ki Bose fejhallgatóját, és távolítsa el a listáról az „Elfelejt”, „Leválaszt”, „Eltávolít" vagy hasonló elemre kattintva. Előfordulhat, hogy a fejhallgató többször is megjelenik a listán. Az összes előfordulást távolítsa el.

Törölje a Bluetooth-eszközök memóriáját a fejhallgatóban:

  1. Kapcsolja be a fejhallgatót
  2. Tartsa lenyomva a Power/Bluetooth (Bekapcsolás/Bluetooth) gombot 10 másodpercig, amíg meg nem hallja a „Bluetooth device list cleared” (Bluetooth-eszközlista törölve) üzenetet.

Apple iOS eszköznél ne érintse meg a „Mégse” gombot a beállítás során:

  1. Miután kiválasztotta a terméket a „Csatlakozzon a készülékhez” képernyőn a Bose alkalmazásban, megjelenik egy „Válasszon egy kiegészítőt” felugró ablak
  2. Ne zárja be a felugró ablakot. Akár 2 percbe is telhet, míg a fejhallgató megjelenik a felugró ablakban
  3. Miután megjelent a fejhallgató, válassza ki. Amikor a rendszer kéri, érintse meg a „Párosítás” parancsot. További információért lásd: A fejhallgató üzembe helyezése

Indítsa újra mobilkészüléket egy teljes kikapcsolással, majd bekapcsolással

Távolítsa el a Bose Music alkalmazást, majd telepítse újra a mobileszköz alkalmazás-áruházából

Állítsa vissza a fejhallgatót. További információért lásd: A fejhallgató visszaállítása