Üzletek

A Bose rendszer neve nem jelenik meg az AirPlay eszközlistáján

Ha AirPlay 1 és AirPlay 2 hangsugárzókkal is rendelkezik, iOS eszközről történő lejátszás esetén vegye figyelembe a következőket:

  • Az iOS-eszközök nem képesek egyszerre AirPlay 1 és AirPlay 2 hangsugárzókra is streamelni.
  • Vagy egy darab AirPlay 1 kompatibilis hangsugárzón játszhat le hangot, vagy egy vagy több darab AirPlay 2 kompatibilis hangsugárzón játszhat le hangot.

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszköz és a SoundTouch rendszer is ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik-e. Különböző hálózatokról nem tudnak együttműködni. (Megjegyzés: A vendéghálózat másik hálózatnak minősül, még akkor is, ha ugyanazon router vagy hozzáférési pont viszi is át.)

Győződjön meg arról, hogy a VPN, a távoli asztal vagy más virtuális szoftver nincs használatban

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszköz és a SoundTouch rendszer is a vezeték nélküli router hatótávolságán belül van-e. A SoundTouch rendszer Wi-Fi® állapotjelzője folyamatosan fehéren világít, ha sikeres a csatlakozás a hálózathoz. Ha a rendszer vagy az AirPlay eszköz nincs csatlakoztatva, vagy gyenge a kapcsolat t a hálózattal, helyezze  közelebb az eszközt a routerhez. (Megjegyzés: A rendszer és az eszköz közötti távolság nem fontos. Mindkettőnek a router hatótávolságán belül kell lennie.)

Ellenőrizze, hogy az AirPlay eszközön a dátum megfelelően van-e beállítva.

Az AirPlay eszközön lépjen ki a zenei alkalmazásból és/vagy az iTunes alkalmazásból, várjon 10 másodpercet, majd nyissa meg ismét az alkalmazást, és próbálja újra.

Az AirPlay eszközön kapcsolja ki, majd be a Wi-Fi funkciót.

Indítsa újra az AirPlay eszközt a készülék ki-, majd ismételt bekapcsolásával.

Indítsa újra a routert a tápellátásról való 30 másodperces lecsatlakoztatással.

Állítsa alaphelyzetbe a SoundTouch rendszert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával. A SoundTouch Portable rendszerek esetén tartsa lenyomva az AUX gombot körülbelül 15 másodpercig, amíg a kijelző ki nem kapcsol.