Üzletek

Nem sikerül csatlakozni a Wi-Fi hálózathoz

Ha a Bose termék nem csatlakozik a vezeték nélküli hálózathoz, próbálja meg az alábbiakat:

Ellenőrizze, hogy a termék a vezeték nélküli router hatósugarában van-e

Indítsa újra a mobileszközt és nyissa meg újra a Bose Music alkalmazást

Állítsa alaphelyzetbe a Bose terméket a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.

Ha már korábban csatlakozott hálózathoz, de azóta módosította a hálózat nevét, jelszavát vagy a titkosítás típusát, próbálja meg az alternatív beállítási módszerrel frissíteni a hálózat beállításait a Bose Music alkalmazásban.

Mobil hotspot használata esetén a kompatibilitás változó lehet. Bár lehet, hogy egyes hotspotok működhetnek, használatuk mégsem javasolt, mivel előfordulhat, hogy egyáltalán nem, korlátozottan vagy inkonzisztensen működnek

Amennyiben kivitelezhető, egyéb vezeték nélküli eszközeiből néhányat (pl. Blu-ray lejátszót vagy játékrendszert) Ethernet-kábellel csatlakoztasson a hálózathoz. Ezáltal növekszik a vezeték nélküli hálózat sávszélessége, mely növelheti a hálózathoz kapcsolódó vezeték nélkül működő eszközök teljesítményét

Ha rendszere több mint egy Wi-Fi hálózattal való működéshez van konfigurálva, két percbe is beletelhet a csatlakozás, mivel a rendszer ahhoz a hálózathoz próbál csatlakozni, mely a memóriájában tárolt négy közül a legutoljára volt használva

Fordítsa el vagy helyezze át a routert és/vagy közeli elektronikus eszközöket, mivel ezek interferenciát okozhatnak (pl. közeli vezeték nélküli routerek, vezeték nélküli telefonok, mikrohullámú sütők, bébiőrök vagy hasonló készülékek)

Jelentkezzen be a routerre, és próbálja ki az alábbi javaslatokat. Ha módosításokat végez, a tápkábel 30 másodpercre történő kihúzásával indítsa újra a routert, amikor végzett.

  • Keressen elérhető frissítéseket, és telepítse őket
  • Ügyeljen arra, hogy ne az „Enterprise” (Nagyvállalat) opció legyen kiválasztva a router titkosítási típusaként. Ehelyett próbálja meg „WPA/WPA2” titkosítási típust
  • Növelje a routerhez csatlakoztatható eszközök számát, ha az túl alacsonyra van állítva
  • Ha engedélyezett, ideiglenesen kapcsolja ki a router tűzfalát annak meghatározásához, hogy a tűzfal beállítása-e a probléma
  • Próbálja ki a router által használt csatornákat egyenként

Állítsa vissza Bose termékét a gyári beállításokra, majd nyissa meg a Bose Music alkalmazást és próbálja meg újra beállítani