Ha a Bose termék nem csatlakozik a vezeték nélküli hálózathoz, próbálja meg az alábbiakat:
A következőre érvényes::
Ellenőrizze, hogy a termék a vezeték nélküli router hatósugarában van-e
Indítsa újra a mobileszközt, és nyissa meg újra a Bose Music alkalmazást
Állítsa vissza a hangsugárzót: tartsa lenyomva a Lejátszás/szünet gombot tíz másodpercig.
Ha már korábban csatlakozott hálózathoz, de azóta módosította a hálózat nevét, jelszavát vagy a titkosítás típusát, próbálja meg az alternatív beállítási módszerrel frissíteni a hangsugárzó hálózati beállításait.
Mobil hotspot használata esetén a kompatibilitás változó lehet. Bár lehet, hogy egyes hotspotok működhetnek, használatuk mégsem javasolt, mivel előfordulhat, hogy egyáltalán nem, korlátozottan vagy inkonzisztensen működnek
Amennyiben kivitelezhető, egyéb vezeték nélküli eszközeiből néhányat (pl. Blu-ray lejátszót vagy játékrendszert) Ethernet-kábellel csatlakoztasson a hálózathoz. Ezáltal növekszik a vezeték nélküli hálózat sávszélessége, mely növelheti a hálózathoz kapcsolódó vezeték nélkül működő eszközök teljesítményét
Ha rendszere több mint egy Wi-Fi hálózattal való működéshez van konfigurálva, két percbe is beletelhet a csatlakozás, mivel a rendszer ahhoz a hálózathoz próbál csatlakozni, mely a memóriájában tárolt négy közül a legutoljára volt használva
Fordítsa el vagy helyezze át a routert és/vagy közeli elektronikus eszközöket, mivel ezek interferenciát okozhatnak (pl. közeli vezeték nélküli routerek, vezeték nélküli telefonok, mikrohullámú sütők, bébiőrök vagy hasonló készülékek)
Jelentkezzen be a routerre, és próbálja ki az alábbi javaslatokat. Ha módosításokat végez, a tápkábel 30 másodpercre történő kihúzásával indítsa újra a routert, amikor végzett.
- Keressen elérhető frissítéseket, és telepítse őket
- Ügyeljen arra, hogy ne az „Enterprise” (Nagyvállalat) opció legyen kiválasztva a router titkosítási típusaként. Ehelyett próbálja meg „WPA/WPA2” titkosítási típust
- Növelje a routerhez csatlakoztatható eszközök számát, ha az túl alacsonyra van állítva
- Ha engedélyezett, ideiglenesen kapcsolja ki a router tűzfalát annak meghatározásához, hogy a tűzfal egy beállítása-e a probléma
- Módosítsa a router által használt csatornát
Állítsa vissza a Bose hangsugárzót az alapértelmezett gyári beállításokra a Bluetooth és a Hangerő fel gombok tíz másodpercig történő nyomva tartásával. Ha a hangsugárzó újraindult, nyissa meg a Bose Music alkalmazást, és próbálja meg újra beállítani