Ha SoundTouch rendszere nem csatlakozik a hálózathoz, próbálkozzon az alábbiakkal:
A rendszer első alkalommal történő beállításakor:
Ha SoundTouch rendszere nem csatlakozik a hálózathoz, próbálkozzon az alábbiakkal:
A rendszer első alkalommal történő beállításakor:
Ellenőrizze, hogy a rendszer a vezeték nélküli router hatósugarában van-e
Indítsa újra számítógépét vagy mobileszközét, és nyissa meg újra a SoundTouch alkalmazást
Állítsa vissza a SoundTouch rendszert.
Próbálkozzon az alternatív beállítási módszerrel
Ha rendszere korábban már csatlakoztatva volt a hálózathoz:
Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.
Állítsa vissza Bose termékét.
Ha nemrég módosította a hálózat nevét, a jelszavát, vagy a titkosítás típusát, frissítse a hálózat beállításait a SoundTouch alkalmazásban. További segítségért lásd: Csatlakozás Wi-Fi hálózathoz jelszómódosítás után
Ha új hálózathoz próbál csatlakozni, lásd: Csatlakozás más Wi-Fi hálózathoz
Amennyiben kivitelezhető, egyéb vezeték nélküli eszközeiből néhányat (pl. Blu-ray lejátszót vagy játékrendszert) Ethernet-kábellel csatlakoztasson a hálózathoz. Ezáltal növekszik a vezeték nélküli hálózat sávszélessége, mely növelheti a hálózathoz kapcsolódó vezeték nélkül működő eszközök teljesítményét
Ideiglenesen kapcsolja ki a számítógépen futó biztonsági vagy vírusirtó szoftvereket, így ellenőrizve, hogy azok okozzák-e a problémát. Ha a probléma a biztonsági szoftverrel kapcsolatos, lépjen be a szoftver beállításaiba, és ellenőrizze, hogy a SoundTouch alkalmazás ne legyen letiltva. Ezt általában a SoundTouch alkalmazás „Kivételek” közé sorolásával lehet megtenni
Helyezzen távolabbra minden, a rendszerre esetleg ható vezeték nélküli interferenciát, például a vezeték nélküli internetroutert, vezeték nélküli telefont, tv-t, mikrohullámú sütőt, Apple AirPort Express vagy hasonló készülékeket
Ne használja a SoundTouch rendszereket a Bose AL8 rendszerrel egy helyen