Üzletek

Nem sikerül csatlakozni a Wi-Fi hálózathoz

A következőre érvényes::

több...

Ha SoundTouch rendszere nem csatlakozik a hálózathoz, próbálkozzon az alábbiakkal:

A rendszer első alkalommal történő beállításakor:

Ha SoundTouch rendszere nem rendelkeznek Bluetooth-funkcióval de állítsa routerét ’N-Only / 5 GHz Only” (Csak N / Csak 5GHz) módba. Használjon 2,4 GHZ vagy 2,4/5 GHz módokat (nevük néha „B/G/N” vagy „Mixed” (Vegyes) mód)

Ellenőrizze, hogy a rendszer a vezeték nélküli router hatósugarában van-e

Indítsa újra számítógépét vagy mobileszközét, és nyissa meg újra a SoundTouch alkalmazást

Állítsa vissza a SoundTouch rendszert.

Jelentkezzen be routerébe és ellenőrizze a vezeték nélküli hálózat biztonsági beállításait. A vezeték nélküli biztonsági beállításnál ne legyen az „Enterprise” opció kiválasztva

Próbálkozzon az alternatív beállítási módszerrel

Ha rendszere korábban már csatlakoztatva volt a hálózathoz:

Indítsa újra a routert a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.

Állítsa vissza Bose termékét.

Ha nemrég módosította a hálózat nevét, a jelszavát, vagy a titkosítás típusát, frissítse a hálózat beállításait a SoundTouch alkalmazásban. További segítségért lásd: Csatlakozás Wi-Fi hálózathoz jelszómódosítás után

Ha új hálózathoz próbál csatlakozni, lásd: Csatlakozás más Wi-Fi hálózathoz

Ha rendszere több mint egy Wi-Fi hálózattal való működéshez van konfigurálva, két percbe is beletelhet a csatlakozás, mivel a rendszer ahhoz a hálózathoz próbál csatlakozni, mely a memóriájában tárolt négy közül a legutoljára volt használva

Amennyiben kivitelezhető, egyéb vezeték nélküli eszközeiből néhányat (pl. Blu-ray lejátszót vagy játékrendszert) Ethernet-kábellel csatlakoztasson a hálózathoz. Ezáltal növekszik a vezeték nélküli hálózat sávszélessége, mely növelheti a hálózathoz kapcsolódó vezeték nélkül működő eszközök teljesítményét

Ideiglenesen kapcsolja ki a számítógépen futó biztonsági vagy vírusirtó szoftvereket, így ellenőrizve, hogy azok okozzák-e a problémát. Ha a probléma a biztonsági szoftverrel kapcsolatos, lépjen be a szoftver beállításaiba, és ellenőrizze, hogy a SoundTouch alkalmazás ne legyen letiltva. Ezt általában a SoundTouch alkalmazás „Kivételek” közé sorolásával lehet megtenni

Próbálja megnövelni a routerhez csatlakoztatható eszközök számát. Előfordulhat, hogy a jelenleg csatlakoztatni kívánt vezeték nélküli eszközök számánál kevesebb értékre van állítva

Bizonyosodjon meg róla, hogy a router legfrissebb verziójával rendelkezik

Helyezzen távolabbra minden, a rendszerre esetleg ható vezeték nélküli interferenciát, például a vezeték nélküli internetroutert, vezeték nélküli telefont, tv-t, mikrohullámú sütőt, Apple AirPort Express vagy hasonló készülékeket

Ne használja a SoundTouch rendszereket a Bose AL8 rendszerrel egy helyen