Üzletek

Nem lehet párosítani a hangsugárzót a Bluetooth® eszközzel

Ha nehézségekbe ütközik Bluetooth audioeszközének hangsugárzóval történő párosítása során, próbálkozzon az alábbiakkal:

Válassza le a hangsugárzó AUX aljzatához csatlakoztatott valamennyi eszközt. Az eszközök AUX aljzaton keresztüli csatlakoztatásakor a Bluetooth kikapcsol

Győződjön meg róla, hogy a hangsugárzó felfedezhető módban üzemel. Nyomja meg és tartsa lenyomva a Bluetooth gombot kb. 3 másodpercig, amíg a hangsugárzó Bluetooth-állapotjelzője fehéren villogni nem kezd

Ellenőrizze, hogy az eszköz Bluetooth funkciója bekapcsolt állapotban van-e. Ezt jellemzően az eszköz beállítási menüjében teheti meg

Nyissa meg az eszközön a Bluetooth beállítási menüt, és győződjön meg arról, hogy a Bose hangsugárzó van megadva párosított eszközként. Ha eszközén nem látja a hangsugárzót, válassza a Search (keresés) lehetőséget, vagy válassza ki a hangsugárzót az eszköz Bluetooth-menüjéből

Próbálja meg közelebb vinni az eszközt a hangsugárzóhoz. A Bluetooth hatósugara körülbelül 9 méter. Falak, egy helyiségben egyszerre több Bluetooth eszköz megléte stb. által okozott interferencia esetén a hatósugár csökkenhet

Ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli Bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok Bluetooth-funkcióját

Ellenőrizze, hogy a Bluetooth eszköz támogatja-e az A2DP (sztereó Bluetooth) profilt zenelejátszáshoz. Ha nem biztos benne, nézze meg az eszköz használati útmutatóját

Számítógéphez való csatlakozás esetén ellenőrizze, hogy a Bose hangsugárzó van-e kiválasztva hangkimeneti eszközként a számítógép eszköz hangbeállítások menüjében. Ellenőrizze továbbá, hogy az Ön által használt alkalmazás rendelkezik-e hangkimeneti eszköz kiválasztási lehetőséggel. Miután kiválasztotta a hangsugárzót, előfordulhat, hogy el kell indítania egy dalt, vagy be kell zárnia, majd újra megnyitnia a zenelejátszó alkalmazást

Állítsa vissza azt az eszközt, amelyiket párosítani szeretné. Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy eltávolíthatja egy percre az akkumulátort, illetve a hálózati kábelt

Próbáljon meg párosítani egy másik eszközt. Ha a másik eszköz működik, akkor gondok lehetnek az első eszközzel