Üzletek

Bluetooth®-eszköz csatlakoztatása nem lehetséges

A következőre érvényes::

Amennyiben nem tud Bluetooth-eszközt csatlakoztatni (pl. mobiltelefont vagy táblagépet) Bose termékéhez, próbálja meg az alábbiakat:

  • Készülékén kapcsolja ki, majd ismét be a „Bluetooth”-t.
  • Törölje a Bose termékét az eszközén található Bluetooth-listáról, és párosítsa újra.
  • Indítsa vagy töltse be újra az eszközt
  • Tegye közelebb a eszközét a fejhallgatóhoz és távolabb minden interferenciától vagy akadálytól
  • Próbálja meg fejhallgatóját egy másik eszközhöz párosítani
  • Törölje a fejhallgató párosítási listáját az alábbi lépéseket követve:

Kapcsolja ki a fejhallgatót

Tartsa 10 másodpercig nyomva a Power/Bluetooth (Bekapcsoló/Bluetooth) gombot, amíg fel nem hangzik a „Bluetooth device list cleared” (Bluetooth eszközlista törölve) üzenet

Eszközén pedig törölje Bose termékét a Bluetooth-listáról, és csatlakoztassa újra