Üzletek

NFC-képes mobileszköz nem párosítható.

Ha az NFC (Near Field Communication) technológia segítségével nem tudja párosítani a Bluetooth eszközt a SoundLink hangsugárzóval, próbálja a következőket:

Győződjön meg arról, hogy a Bluetooth eszköze támogatja az NFC-t. További információkért olvassa el az eszköz felhasználói útmutatóját.

Megjegyzés: Ugyan az Apple okostelefonok az Apple Pay esetében NFC-t használnak, előfordulhat, hogy a Bluetooth eszközök NFC-n keresztül történő párosítását nem támogatják.

Az eszköz Beállítások menüjében győződjön meg arról, hogy a Bluetooth és az NFC funkció is be van kapcsolva.

Érintse a Bluetooth eszközön található NFC-érintőpontot a SoundLink hangsugárzó tetejének közepéhez. Lehetséges, hogy az eszköz arra kéri, hogy fogadja el a párosítást.

Megjegyzés: Előfordulhat, hogy a Bluetooth eszköz több pontját is hozzá kell érintenie a SoundLink hangsugárzóhoz ahhoz, hogy megtalálja az eszköz NFC érintőpontját. Az érintőpont elhelyezkedése eszközönként változik, azonban okostelefonok esetében általában a hátoldalon található.

Állítsa vissza azt az eszközt, amelyiket párosítani szeretné. Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve az áramkábelt.

Állítsa vissza a hangsugárzót: kapcsolja be és tartsa nyomva a be-/kikapcsoló gombot 10 másodpercig, amíg ki nem kapcsol .

A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangsugárzóról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat. A visszaállítás után kapcsolja be a hangsugárzót és próbálja meg újra párosítani az eszközt.

Próbáljon meg párosítani egy másik NFC-képes eszközt. Ha a másik eszköz működik, akkor gondok lehetnek az első eszközzel.