Ha az NFC (Near Field Communication) technológia segítségével nem tudja párosítani a Bluetooth eszközt a SoundLink hangszóróval, próbálja a következőket:
A következőre érvényes::
Győződjön meg arról, hogy a Bluetooth eszköze támogatja az NFC-t. További információkért olvassa el az eszköz felhasználói útmutatóját
Megjegyzés: Bár az Apple okostelefonok az Apple Pay esetében NFC-t használnak, előfordulhat, hogy a Bluetooth eszközök NFC-n keresztül történő párosítását nem támogatják.
Az eszköz beállítási menüjében győződjön meg arról, hogy a Bluetooth és az NFC funkció is be van kapcsolva.
Érintse a Bluetooth eszközön található NFC-érintőpontot a SoundLink hangszóró tetejének közepéhez. Lehetséges, hogy az eszköz arra kéri, hogy fogadja el a párosítást
Megjegyzés: Előfordulhat, hogy a Bluetooth eszköz több pontját is hozzá kell érintenie a SoundLink hangszóróhoz ahhoz, hogy megtalálja az eszköz NFC-érintőpontját. Az érintőpont elhelyezkedése eszközönként változik, azonban okostelefonok esetében általában a hátoldalon található.
Állítsa vissza azt az eszközt, amelyiket párosítani szeretné Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve az áramkábelt
Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off.
A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangszóróról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat. A visszaállítás után kapcsolja be a hangszórót és próbálja meg újra párosítani az eszközt
Próbáljon meg párosítani egy másik NFC-képes eszközt. Ha a másik eszköz működik, akkor gondok lehetnek az első eszközzel