ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Nem lehet párosítani a hangszórót a Bluetooth® eszközzel

A következőre érvényes::

A probléma megoldásához próbálja ki az alábbi lépéseket:

ellenőrizze, hogy a hangszóró felfedezhető-e. nyomja meg a bluetooth gombot, hogy a bluetooth állapotjelző lassan kéken villogjon.

Bluetooth

ellenőrizze, hogy a bluetooth funkció be és engedélyezett állapotban legyen az eszközön

Ellenőrizze, hogy a „Bose Color SoundLink” van-e kiválasztva az eszköz párosítási listáján, és hogy a kapcsolatot jóváhagyta-e az eszköz

lehetséges, hogy a bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz

ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok bluetooth funkcióját

ellenőrizze, hogy a bluetooth eszköz támogatja-e az a2dp (sztereó bluetooth) profilt

PC vagy Mac számítógéphez való csatlakozás esetén ellenőrizze, hogy a Bose® SoundLink® Color hangszóró legyen kiválasztva hangkimeneti eszközként az eszköz hangbeállítások menüjében. Előfordulhat, hogy a csatlakozás véglegesítéséhez le kell játszania egy audió műsorszámot (részletes útmutatásért lépjen kapcsolatba az eszköz gyártójával)

Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a hangszórót. További információért lásd: A rendszer gyári beállításainak visszaállítása

ellenőrizze, hogy van-e frissített szoftver a bluetooth eszközhöz, vagy látogasson el az owners.bose.com oldalra a bose® soundlink® color hangszóró frissítéseiért

Hasznos volt?

Küldés

Köszönjük, hogy elküldte hozzászólását.