ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Nem lehet párosítani a hangszórót a Bluetooth® eszközzel

A következőre érvényes::

Próbálkozzon a következőkkel:

Ellenőrizze, hogy a hangszóró látható-e. Tartsa nyomva a Bluetooth gombot, amíg a hangszóró Bluetooth jelzőfénye el nem kezd kéken villogni.

Ellenőrizze, hogy a Bluetooth funkció bekapcsolt állapotban van-e az eszközön. Ezt jellemzően az eszköz beállítási menüjében teheti meg.

Nyissa meg az eszközön a Bluetooth beállítási menüt, és győződjön meg arról, hogy a „Bose SoundLink” van megadva párosított eszközként. Ha nem látja a SoundLink hangszórót az eszközön, válasszon, "keressen" vagy "böngésszen" az eszköz Bluetooth menüjéből.

Próbálja meg közelebb vinni az eszközt a hangszóróhoz. A Bluetooth hatóköre körülbelül 9 méter. Falak, egy helyiségben egyszerre több Bluetooth eszköz megléte stb. által okozott interferencia esetén a hatókör csökkenhet. 

Ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli Bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok Bluetooth funkcióját.

Ellenőrizze, hogy a Bluetooth eszköz támogatja-e az A2DP (sztereó Bluetooth) profilt zenelejátszáshoz. Ha nem biztos, nézze meg az eszköz használati útmutatóját.

Számítógéphez való csatlakozás esetén ellenőrizze, hogy a SoundLink hangszóró legyen kiválasztva hangkimeneti eszközként a számítógép eszköz hangbeállítások menüjében (forduljon a számítógép gyártójához további információkért). A csatlakozás véglegesítéséhez játsszon le egy dalt, vagy nyissa meg újra a zenelejátszó alkalmazást

Állítsa vissza azt az eszközt, amelyiket párosítani szeretné Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve az áramkábelt

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangszóróról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat. A visszaállítás után kapcsolja be a hangszórót és próbálja meg újra párosítani az eszközt

Ellenőrizze, hogy rendelkezésre áll-e frissített szoftver, majd telepítse azt SoundLink hangszórójához a global.Bose.com/support weboldalon

Próbáljon meg párosítani egy másik eszközt. Ha a másik eszköz működik, akkor gondok lehetnek az első eszközzel

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért