Üzletek

Fejhallgató csatlakoztatása a légi járműhöz

A headset összeállítható úgy, hogy vagy a légi járműtől kapjon tápellátást (6 tűs dugó), vagy teljes mértékben elemről működjön (kettős dugók).

A 6 tűs dugasz használata

Egyetlen, a 6 tűs csatlakozóaljzatba csatlakoztatott, 6 tűs dugó biztosítja a headset számára a légi járműből származó tápellátást és az intercom hangját. Ha a headset a légi járműtől kap tápellátást, egy megfelelő képzettségű repüléstechnikai szakembernek 6 tűs csatlakozót kell beszerelnie és rögzítenie a légi jármű valamelyik panelére. A Bose kínálatában elérhető egy adapter, amely a 6 tűs csatlakozót – a rugalmasabb csatlakoztathatóság érdekében – kettős G/A dugasszá alakítja.

A headset csatlakoztatása

A 6 tűs dugaszt úgy állíthatja egy vonalba a csatlakozó reteszhornyával, hogy a dugaszon lévő, keskeny sávot a csatlakozó nyílásához igazítja

Fejhallgató csatlakoztatása a légi járműhöz

A dugaszt erősen nyomja be a csatlakozóaljzatba

A headset leválasztása

Húzza meg a 6 tűs dugasz végének közelében található hüvelyt

Fejhallgató lecsatlakoztatása a légi járműről

Óvatosan húzza tovább a dugasz aljzatból történő eltávolításához

A csatlakozót csak a hüvely visszahúzása után szabad kihúzni. A csatlakozó erővel történő eltávolítása károsítani fogja a kábelt és/vagy a légi jármű műszerpanelét.

A kettős általános repüléstechnikai dugaszok használata

A headset leggyakoribb, kizárólag elemes tápellátással működő változatán két általános repüléstechnikai (G/A) dugasz található, amelyek a légi jármű audioforgalmához csatlakoznak. Bár a dugaszok megjelenése hasonló, a (felső) mikrofondugasz (top) rövidebb és finomabb, valamit enyhén eltérő alakú, mint az (alsó) intercomdugasz.

Két általános repüléstechnikai (G/A) dugasz a kizárólag akkumulátoros tápellátással működő headset verzión