Üzletek

Vezérlőgombok hibaelhárítása

A következőre érvényes::

  • SoundTrue fül köré illeszkedő fejhallgató – Apple készülékek
  • SoundTrue fül köré illeszkedő fejhallgatók – Samsung/Android™ készülékekhez

A Hívásfogadás/befejezés és a Hangerő gomb nem működik, vagy csak szakaszosan működik.

Nem minden alkalmazás összes funkciója támogatott. A Hangerő és a Hívásfogadás/befejezés kifejezetten az iPhone® és a fontos Apple® alkalmazásokkal való együttes működésre fejlesztettük ki. A külső felektől származó alkalmazások és a nem Apple termékek esetében előfordulhat, hogy nem vagy csak részben működnek. Ha következetlen működést tapasztal a Hívásfogadás/befejezés és a Hangerő gomb esetében, javasoljuk, hogy próbálja meg a következőt:

  • Távolítsa el, majd csatlakoztassa ismét a telefon bemeneti kábelét. Előfordulhat, hogy a bemeneti kábel meglazult, vagy nem megfelelően volt csatlakoztatva. Távolítsa el a kábelt a telefonból, majd csatlakoztassa ismét
  • Ügyeljen, hogy a Hívásfogadás/befejezés gombot középen nyomja meg, ne a széleknél
  • Ellenőrizze, hogy a gomb nem ragadt-e be a lenyomott állapotában. Lenyomáskor a gombnak be kell süllyednie, majd vissza kell ugrania az eredeti helyzetébe. A gomb néhányszori lenyomásával ellenőrizze, hogy nem ragadt-e be
  • Ügyeljen, hogy a „shake-to-shuffle” (megrázás véletlen sorrendű lejátszáshoz) üzemmód KI legyen kapcsolva az iPod vagy iPhone készüléken. Ez a funkció, amely újabb modellek esetében áll rendelkezésre, lehetővé teszi, hogy a készülék megrázásával a lejátszás alatt álló dalról másikra váltson át. Ha nincsen kikapcsolva, a funkció véletlenül aktiválható lehet – például azzal a mozdulattal, amikor az iPod készülékét a zsebébe helyezi. Kapcsolja ki a funkciót, majd ellenőrizze ismét a Hívásfogadás/befejezés gomb működését