Üzletek

Rendszer problémás működtetése a Google Asszisztenssel

Megjegyzés: a Google Asszisztens nem érhető el minden nyelven és országban.

Ha nehézségeket tapasztal az Google Asszisztenssel való hangutasítások használatánál, próbálja meg az alábbiakat:

Győződjön meg arról, hogy a hangsegédet beállították. További információkért tekintse át A Google Asszisztens használata Bose intelligens termékekkel című részt

Ha túl magas a zajszint a helyiségben (pl. több ember beszél vagy hangos zene szól), előfordulhat, hogy a termék nem hallja Önt. Próbálja meg csökkenteni a zajszintet a helyiségben, illetve próbáljon meg hangosabban vagy a termékhez közelebb beszélni

Próbálja meg átfogalmazni a parancsot. A Google Asszisztens sokféleképp tudja értelmezni a mondatokat, próbálja meg másképp megfogalmazni mondanivalóját

Amennyiben zeneszolgáltatást próbál vezérelni, ellenőrizze, hogy a szolgáltatás hozzá van-e adva a Bose Music, illetve a Google Asszisztens alkalmazásokhoz. Ehhez menjen a Settings (Beállítások) Linked Media Accounts (Kapcsolódó médiafiókok) lehetőségre. (Megjegyzés: Nem minden zenei szolgáltatás indítható be hangvezérléssel.)

Győződjön meg arról, hogy a vezérelni kívánt termék össze van kapcsolva fiókjával. Nyissa meg a Bose Music alkalmazást, lépjen a My Bose > My Account (Saját fiók) > Manage Speakers (Hangsugárzók kezelése) elemre, és ellenőrizze, hogy a vezérelni kívánt termék megjelenik-e. Ha nem, adja hozzá fiókjához

Állítsa alaphelyzetbe a Bose terméket a tápkábel 30 másodperces kihúzásával