Üzletek

Parti és sztereó üzemmód használatának nehézségei

Próbálja meg a következő lépéseket, ha problémát tapasztal a parti és sztereó funkció használatakor:

A Connect alkalmazás használata a hangsugárzók párosításához
A parti és sztereó üzemmód a Bose Connect alkalmazással vagy a hangsugárzó gombjaival való manuális párosítással engedélyezhető. Azonban két okból kifolyólag erősen ajánljuk, hogy a Connect alkalmazás párosítási módszert használja:

  • A Connect alkalmazás eljárása felhasználóbarát.
  • A Connect alkalmazás bármilyen kompatibilis hangsugárzó-kombinációnak lehetővé teszi a parti vagy sztereó üzemmódba való belépést. (Például párosítható egymással egy Revolve és egy Revolve+.) A hangsugárzó gombjai használatának manuális módszere csak két azonos hangsugárzómodell párosítását teszi lehetővé

Győződjön meg arról, hogy csak egy hangsugárzó csatlakozik a mobileszközhöz
A sztereó és parti üzemmód nem működik, ha mindkét hangsugárzót csatlakoztatja a mobileszközéhez.

A szoftververziók ellenőrzése
A parti és sztereó üzemmód használatához a szoftvernek naprakésznek kell lennie, és mindkét hangsugárzó esetében ugyanannak kell lennie. Ha eltérés van, azaz a két hangsugárzó különböző firmware-verziót futtat, az nehézségeket okozhat a párosításkor.

Próbálja meg szüneteltetni a hangot a parti és sztereó üzemmód bekapcsolásakor
Szüneteltesse a hang sugárzását minden hangsugárzó esetében, mielőtt bekapcsolná a parti vagy a sztereó üzemmódot.

Nevezze át a hangsugárzókat a Connect alkalmazásban
Az egyszerű használat érdekében azt javasoljuk, hogy a két azonos hangsugárzómodellel rendelkező ügyfelek a hangsugárzókat a Connect alkalmazásban úgy nevezzék át, hogy azok eltérő nevűek legyenek.

Végezze el a gyári beállítások visszaállítását
A visszaállítás elvégzésével kapcsolatos információkért tekintse meg A hangsugárzó visszaállítása című részt.

Megjegyzés: A visszaállítás segítségével kijavítható az alkalmi termékhiba. Ez nem egy olyan művelet, melyet ismételten alkalmazni kellene a terméken.