Üzletek

A Google Asszisztens nem működik

Ellenőrizze, hogy le van-e töltve a Google Asszisztens az eszközre. A legtöbb Android eszközön már telepítve van, de az iOS eszközök esetében manuális telepítésre van szükség. Szükség esetén töltse le a Google Asszisztens alkalmazást a Google Play vagy az App Store áruházból. Amikor csatlakoztatja a fejhallgatót az eszközéhez, a Google Asszisztens beállítására vonatkozó értesítést kell kapnia. Kövesse az utasításokat a fejhallgató Google Asszisztens szolgáltatáshoz történő hozzáadásához.

Megjegyzés: a Google Asszisztens nem érhető el minden nyelven és országban.

Ha a Voice Assistant (Hangasszisztens) gomb megnyomásával nem sikerül aktiválnia a Google Segéd szolgáltatást, az alábbi lehetőségekkel próbálkozhat:

Ellenőrizze, hogy hozzárendelte-e a Voice Assistant (Hangasszisztens) gombot a Google Asszisztens szolgáltatáshoz. A Bose Music alkalmazásban válassza ki a Settings (Beállítások) Voice Assistant (Hangasszisztens) Google Asszisztens lehetőséget. Előfordulhat, hogy a „Setup & Settings” (Beállítások és konfigurálás) lehetőségre is rá kell koppintania a fejhallgató Google Asszisztens alkalmazással történő beállításához

Indítsa újra az eszközt

Csatlakoztassa a mobileszközt Wi-Fi®-hálózathoz

Szüntesse meg, majd csatlakoztassa újra a Bluetooth®-kapcsolatot

Törölje a Bluetooth-eszközök listáját a fejhallgatóról úgy, hogy 10 másodpercig lenyomva tartja a Power/Bluetooth (Bekapcsolás/Bluetooth) gombot. Ekkor a fejhallgatóból megszólal a „Device list cleared” (Eszközlista törölve) értesítés. Lépjen be az eszköze Bluetooth-beállításaiba, majd távolítsa el onnan a fejhallgatót. Csatlakoztassa újból a fejhallgatót az eszközhöz

További segítségért Google Asszisztensének használatával kapcsolatban látogasson el a következő weboldalra: https://support.google.com/headphones