Üzletek

A Google Asszisztens nem működik

Megjegyzés: a Google Asszisztens nem érhető el minden nyelven és országban.

Ha az Action (Akció) gomb megnyomásával nem sikerül aktiválnia a Google Asszisztens szolgáltatást, az alábbi lehetőségekkel próbálkozhat:

Indítsa újra az eszközt.

Szüntesse meg, majd csatlakoztassa újra a Bluetooth®-kapcsolatot

Ellenőrizze, hogy hozzárendelte-e az Action (Akció) gombot a Google Segéd szolgáltatáshoz. A Bose Connect alkalmazásban válassza a Settings > Action button > Google Assistant (Beállítások > Akció gomb > Google Segéd) lehetőséget.

A Bluetooth-eszközök fejhallgatón tárolt listájának törléséhez csúsztassa el ütközésig a bekapcsológombot, majd tartsa ebben a pozícióban 10 másodpercig. Ekkor a fejhallgatóból megszólal a „Device list cleared” (Eszközlista törölve) értesítés. Lépjen be eszköze Bluetooth-beállításaiba, majd távolítsa el onnan a fejhallgatót. Csatlakoztassa újból a fejhallgatót az eszközhöz

További segítségért Google Asszisztensének használatával kapcsolatban látogasson el a következő weboldalra: https://support.google.com/headphones