Üzletek

A fejhallgató nem párosítható Bluetooth® eszközzel

Töltés közben fejhallgatója nem csatlakozik az eszközéhez. Amennyiben fejhallgatója már nem tölt, és továbbra se csatlakozik készülékéhez, íme néhány megoldás:

Fejhallgatóján:

Kapcsolja ki a fejhallgatót. Ehhez helyezze a töltőtokba, és csukja le a fedelet. Ezt követően kapcsolja be ismét: távolítsa el a töltőtokból, és próbálja meg ismét az eszközhöz csatlakoztatni

Tegye közelebb Bluetooth eszközét a fejhallgatóhoz, és távolabb minden interferenciától vagy akadálytól

Törölje a fejhallgató párosítási listáját:

  1. Tartsa lenyomva a Power gombot 10 másodpercig, amíg nem hallja a „Bluetooth device list cleared” (Bluetooth párosítási lista törölve)
  2. üzenetet.
  3. Távolítsa el fejhallgatóját az eszköz Bluetooth listájáról. Az eltávolításhoz válassza ki fejhallgatóját az eszköz Settings (Beállítások) menüpont Bluetooth listájáról, és válassza a Forget (Elfelejt), Unpair (Leválasztás) vagy Remove (Eltávolítás) lehetőségek egyikét.
  4. Fejhallgatója készen áll az eszközzel való párosításra. Menjen az eszköze Bluetooth beállítások menüjébe és válassza ki fejhallgatóját mint új eszközt
A fejhallgató Power (be- és kikapcsoló) gombja

Mobilkészüléken:

Kapcsolja ki, majd be a Bluetooth-t

Kapcsolja be, majd ki a Repülő üzemmódot

Indítsa újra az eszközt

Válassza a Forget (Elfelejt), Unpair (Leválasztás) vagy Remove (Eltávolítás) lehetőségek egyikét, távolítsa el fejhallgatóját az eszköz Bluetooth listájáról, majd csatlakoztassa újra

Csatlakozás számítógéphez

Ha Windows számítógéphez csatlakozik, két különböző ikont láthat az eszközpárosító listán (egy eszköz ikont és egy fejhallgató ikont). Ügyeljen rá, hogy biztosan a fejhallgató ikont válassza