Üzletek

Pulzusszám nem látható a fitneszalkalmazásban

Ha csatlakoztatja a fejhallgatót mobileszközéhez, megtekintheti a pulzusszámát a legnépszerűbb fitneszalkalmazásokban. Ha a pulzusszáma nem látható a fitneszalkalmazásban, próbálja ki az alábbi lépéseket:

  • Győződjön meg arról, hogy a Bose SoundSport Pulse fejhallgatót választotta ki a mobileszközén található Bluetooth listáról.
  • Ügyeljen rá, hogy a bal fülhallgató biztosan a fülében legyen. Lehet, hogy más méretű StayHear+ Pulse fülbetétre lesz szüksége
  • A fitneszalkalmazás Settings (Beállítások) menüjében keressen egy „Devices” (Eszközök), „Hardware” (Hardver) vagy „Heart Rate Monitor” (Pulzusszám-figyelő) nevű menüt Válassza a „Search for sensor” (Érzékelő keresése) vagy az „Auto-connect” (Automatikus csatlakozás) lehetőséget
  • Bizonyos fitneszalkalmazások esetében ki kell választania a „Start workout” (Edzés megkezdése) lehetőséget, ha meg szeretné tekinteni a pulzusszámot
  • Zárja be, majd indítsa el újra a fitneszalkalmazást
  • Kapcsolja ki, majd vissza a fejhallgatót
  • A mobileszközén kapcsolja ki, majd vissza a Bluetooth funkciót
  • A pulzusszám-érzékelőhöz történő csatlakozásra vonatkozó további információkért tekintse meg a fitneszalkalmazás Súgó menüjét

Megjegyzés:  Bizonyos fitneszalkalmazások esetében fizetett előfizetésre van szükség a részletes pulzusszám-adatok megtekintéséhez.