ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Nem érkezik hang a Bluetooth® eszközről

A következőre érvényes::

  • Bluetooth® audioadapter

ha nem hallható hang a bose® bluetooth audioadapter használatakor, a probléma megoldásához próbálja ki az alábbi lépéseket:

ellenőrizze, hogy az adaptert a zenelejátszó eszközzel összekötő kábel az eszköz bemeneti csatlakozójához van-e csatlakoztatva. a rendszer csatlakoztatásával kapcsolatos bővebb információért lásd a bluetooth audioadapter beállítása című részt.

Ha a zenelejátszó eszköz több bemenettel is rendelkezik (pl. házimozivevő), ügyeljen arra, hogy a megfelelő bemenetet válassza ki a vevőn. Ha például az adaptert a vevő "AUX" jelzésű csatlakozójába csatlakoztatja, a vevő "AUX" bemenetét kell kiválasztania.

ellenőrizze, hogy a zenelejátszás folyamatban van-e a bluetooth eszközön, és nincs-e szüneteltetve.

ellenőrizze, hogy a bluetooth eszköz és a zenelejátszó eszköz hangereje megfelelő-e, és nincsenek azok elnémítva.

ellenőrizze, hogy a bluetooth eszköz párosítva van-e az adapterrel. további információért lásd: bluetooth multimédiás eszköz párosítása.

vigye távolabb a bluetooth eszközt az elektromágneses interferenciát keltő eszközöktől, például másik bluetooth-képes készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli routertől.

távolítsa el az adaptert a bluetooth-beállításokban a korábban párosított eszközök listájáról. ezt követően törölje az adapter memóriájából a korábban párosított eszközöket az adapter bluetooth gombját tíz másodpercig lenyomva. az adapteren található jelzőfény fehér színnel villog, megerősítve a törlést. végezze el újra az eszköz párosítását. további információért lásd: bluetooth multimédiás eszköz párosítása.

Hasznos volt?

Küldés

Köszönjük, hogy elküldte hozzászólását.