Üzletek

Nem érkezik hang a Bluetooth® eszközről

A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:

Győződjön meg róla, hogy a számítógép csatlakozik a hangszóróhoz

Győződjön meg róla, hogy a hangszóró nincs némítva, és van rajta hangerő. Állítsa a Bluetooth eszköz hangerejét 90%-ra, majd állítsa be a hangerőt a Bose hangszóró hangerőszabályzóinak segítségével.

Játsszon le egy másik forrást a Bluetooth eszközön. Például próbáljon ki egy másik alkalmazást, és állapítsa meg, hogy az alkalmazással van-e probléma.

Lehetséges, hogy a Bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. Próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz.

Vigye messzebb Bluetooth eszközét és/vagy hangszóróját minden elektromágneses interferenciát keltő eszköztől (pl.: vezeték nélküli telefon, mikrohullámú sütő, vezeték nélküli útválasztó vagy más Bluetooth eszközök. Ha lehetséges, kapcsolja ki a közeli  Bluetooth eszközöket, illetve tiltsa le azok Bluetooth  funkcióját)

Ha egy másik Bluetooth eszközből szól a zene, szüneteltesse a lejátszást azon a készüléken. A rendszer két Bluetooth eszközzel való használatára vonatkozó további információért lásd a Csatlakozás több Bluetooth eszközhöz című részt.

Az eszköz Bluetooth beállítások menüjében, válassza ki a Bose hangszóró "elfelejtését" vagy "eltávolítását". Ezt követően párosítsa az eszközt a hangszóróhoz, és próbálja újra.

A hangszórón nyomja meg és tartsa nyomva a Bluetooth gombot tíz másodpercig, amíg az alábbiakat nem hallja: „Bluetooth eszköz listája törölve” (ha engedélyezve vannak a hangüzenetek)

Indítsa újra Bluetooth eszközt. Ezt jellemzően kikapcsolással és újraindítással érheti el.

Állítsa vissza a Bose hangszórót: kapcsolja be és tartsa nyomva a bekapcsoló gombot 10 másodpercig, amíg ki nem kapcsol. Megjegyzés:  A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangszóróról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat

Próbáljon ki egy másik Bluetooth eszközt, és döntse el, hogy az eszközzel van-e gond.