A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:
Nem érkezik hang a Bluetooth® eszközről
A következőre érvényes::
- Győződjön meg róla, hogy a számítógép csatlakozik a hangszóróhoz
- Győződjön meg róla, hogy a hangszóró nincs lenémítva, és van rajta hangerő
- Győződjön meg róla, hogy Bluetooth-eszköze hangot játszik le, és van hangerő
- Lehetséges, hogy a Bluetooth eszköze a hatósugáron kívül van. Próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz
- Vigye távolabb a Bluetooth eszközt és/vagy a hangszórót az elektromágneses interferenciát okozó eszközöktől. Interferenciát okozhatnak például a vezeték nélküli telefonok, mikrohullámú sütők, vezeték nélküli hálózati routerek és egyéb Bluetooth eszközök.
- Ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli Bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok Bluetooth funkcióját
- Kapcsolja ki, majd vissza a hangszórót