ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Nem érkezik hang a Bluetooth® eszközről

A következőre érvényes::

A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:

  • Győződjön meg róla, hogy a számítógép csatlakozik a hangszóróhoz
  • Győződjön meg róla, hogy a hangszóró nincs lenémítva, és van rajta hangerő
  • Győződjön meg róla, hogy Bluetooth-eszköze hangot játszik le, és van hangerő
  • Lehetséges, hogy a Bluetooth eszköze a hatósugáron kívül van. Próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz
  • Vigye távolabb a Bluetooth eszközt és/vagy a hangszórót az elektromágneses interferenciát okozó eszközöktől. Interferenciát okozhatnak például a vezeték nélküli telefonok, mikrohullámú sütők, vezeték nélküli hálózati routerek és egyéb Bluetooth eszközök.
  • Ha lehetséges, kapcsoljon ki minden közeli Bluetooth eszközt vagy tiltsa le azok Bluetooth funkcióját
  • Kapcsolja ki, majd vissza a hangszórót

Hasznos volt?

Küldés

Köszönjük, hogy elküldte hozzászólását.