Üzletek

Nem jön hang a csatlakoztatott Bluetooth® eszközből

Ha nem jön hang a csatlakoztatott Bluetooth eszközből:

Válassza le a hangsugárzó AUX aljzatához csatlakoztatott valamennyi eszközt. Az eszközök AUX aljzaton keresztüli csatlakoztatásakor a Bluetooth kikapcsol.

Az eszköz Bluetooth-beállításainál győződjön meg róla, hogy az csatlakoztatva van a hangsugárzóhoz

Ellenőrizze, hogy nincs-e levéve a hangerő. Állítsa a Bluetooth eszköz hangerejét 90%-ra, majd állítsa be a hangerőt a Bose hangsugárzó hangerőszabályzóinak segítségével

Játsszon le egy másik forrást a Bluetooth eszközön. Például próbáljon ki egy másik alkalmazást, és állapítsa meg, hogy az alkalmazással van-e probléma

Lehetséges, hogy a Bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. Próbálja meg közelebb vinni a hangsugárzóhoz

Az eszköz Bluetooth beállításainál válassza a FORGET (Elfelejtés) vagy a REMOVE (Eltávolítás) lehetőséget. Ezután párosítsa az eszközt a hangsugárzóval, és próbálja újra

Nyomja meg és tartsa lenyomva a hangsugárzón a Bluetooth gombot legalább tíz másodpercig a Bluetooth eszközök listájának törléséhez. Ezután párosítsa az eszközt a hangsugárzóval, és próbálja újra

Indítsa újra Bluetooth eszközt. Ezt jellemzően kikapcsolással és újraindítással érheti el

Indítsa újra a hangsugárzót a tápkábel 30 másodperces kihúzásával.

Próbáljon ki egy másik Bluetooth eszközt, és döntse el, hogy az eszközzel van-e gond