ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Nem jön hang a csatlakoztatott eszközből

  • Ellenőrizze, hogy a forráseszköz be van-e kapcsolva és lejátszást végez
  • Ellenőrizze a hangerőt a csatlakoztatott eszközön
  • Próbálja egy másik forrásról lejátszani vagy streamelni
  • Próbáljon egy másik fejhallgatót használni, hogy megállapítsa, a forrással van-e a baj
  • Kapcsolja be a fejhallgatót, és töltse fel az akkumulátort
  • Nyomja meg a bekapcsoló/Bluetooth gombot a csatlakoztatott eszköz nevének meghallgatásához. Győződjön meg róla, hogy a megfelelő eszközt használja
  • Tegye közelebb eszközét a fejhallgatóhoz, és távolabb minden interferenciától vagy akadálytól
  • Ha két eszköz van csatlakoztatva, állítsa le a lejátszást az első eszközön, és indítsa el a másikon
  • Ha két eszköz is csatlakozik, helyezze az eszközöket a fejhallgató hatótávolságán (10 méter) belülre

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért