Üzletek

Az AirPlay eszközről nem érkezik hang.

A következőre érvényes::

Próbálkozzon a következő hibaelhárítási lépésekkel:

  • Ellenőrizze, hogy a rendszer áram alatt van-e (hálózati tápellátás vagy opcionális akkumulátor).
  • Ellenőrizze, hogy a rendszer kapcsolódik-e a Wi-Fi-hálózathoz.
  • Győződjön meg róla, hogy a rendszer és az AirPlay® kompatibilis eszköz ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik-e.
  • Győződjön meg róla, hogy az AirPlay-kompatibilis eszközön folyamatban van-e a zenelejátszás, és nincs-e levéve a hangerő.
  • Ellenőrizze, hogy a rendszer nincs-e némítva, és szükség esetén növelje a rendszer hangerejét.
  • Válassza ki a SoundLink® Air rendszert célállomásként az AirPlay menüjében.
  • Áramtalanítsa egy percre a rendszert (húzza ki a hálózati kábelt vagy távolítsa el az opcionális akkumulátort), majd kapcsolja be ismét.