Üzletek

A csatlakoztatott eszköz nem hallható

A következőre érvényes::

Ellenőrizze, hogy a Bluetooth®-képes eszköz párosítva van-e
A gyorsan villogó fehér fény azt jelzi, hogy a Frames napszemüveg csatlakozott.

Android rendszerű telefonokon ellenőrizze, hogy a Médiáról való hanglejátszás opció be van-e kapcsolva.
A hanglejátszás az Android telefon Beállítások menüjében letiltható. Ez megakadályozza, hogy a hang a megfelelő párosítás és csatlakoztatás után is lejátszódjon.

  1. A telefon Beállítások menüjében keresse meg a Bluetooth menüt, amely megjeleníti a párosított Bluetooth-eszközök listáját. E beállítás helye készülékenként változik. A Bluetooth opciók gyakran a Vezeték nélküli hálózatok beállításai menüben találhatók. Lehet, hogy az eszközök listája egy külön Bluetooth-beállítások címke alatt található
  2. A Bluetooth-eszközök listában tartsa lenyomva a Bose eszköz nevét, amíg meg nem jelenik egy előugró menü
  3. Az előugró menüben válassza ki az Opciók... lehetőséget
  4. Az Opciók menüben ellenőrizze, hogy a Média beállítás ki van-e választva
  5. A beállítások menüből való kilépéshez nyomja meg a telefon Kezdőlap/Főképernyő gombját

Ha a hang nem hallható e beállítás engedélyezése után, kapcsolja ki, majd be a Frames napszemüveget.

Ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott készülék lejátssza-e a hangot
A készülék lehet, hogy nem lejátszási üzemmódban van, vagy leállították, esetleg szüneteltették a hanglejátszást. Győződjön meg róla, hogy a kijelzőn látható számok növekednek, vagy ellenőrizze bármi más módon, hogy az eszköz működik-e.

Ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott készüléken nincs-e levéve a hangerő
A csatlakoztatott eszköz hangerejét a maximális kimeneti szintre kell állítani. A további részletekért lapozza fel az eszköz használati útmutatóját.

Ellenőrizze, hogy az alkalmazás/program(ok) kimeneti hangja megfelelően van-e beállítva
A számítógéphez vagy okostelefonhoz hasonló olyan eszközökön, amelyek alkalmazásokat vagy programokat futtatnak, előfordulhat, hogy külön beállítással lehet a hanglejátszás irányát megadni. Ellenőrizze a program/alkalmazás beállításait, és győződjön meg arról, hogy a hang a Bluetooth-kapcsolaton keresztül van a kimenetre irányítva.

A párosított eszközök listájának törlése a Bose terméken és a Bluetooth-eszközön
Törölje a párosított Bluetooth-eszköz előzményeket a Bose termékről és a Bluetooth-eszközről (vagy távolítsa el legalább a Bose terméket az eszköz memóriájából). A törlés után párosítsa újra a Bose terméket az eszközhöz. Ha az előző párosítás hibás volt, ez új párosítást hoz létre.

Vigye közelebb az eszközt a Frames napszemüveghez, és vigye távolabb minden zavarforrástól és a jeleket árnyékoló akadálytól.
 

Próbálkozzon egy másik hangforrással.