A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:
A következőre érvényes::
Ha az eszköz belépési kódot kér, ügyeljen arra, hogy azt helyesen adja meg
ellenőrizze, hogy a bluetooth funkció be és engedélyezett állapotban legyen az eszközön
lehetséges, hogy a bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. próbálja meg közelebb vinni a hangszóróhoz
ha két bluetooth eszköz már párosítva van a hangszóróhoz, kapcsolja ki az egyiken a bluetooth funkciót, vagy vigye az eszközt a hangszóró hatósugarán túlra
nyomja meg többször egymás után a bluetooth gombot, amíg meg nem hallja a kívánt eszköz nevét. az ezzel a módszerrel történő csatlakozással kapcsolatos további információkért lásd: a többi párosított eszköz végigböngészése
törölje a hangszórót a bluetooth eszközlistáról, majd párosítsa újra
törölje a hangszóró memóriáját, majd párosítsa újra a bluetooth eszközt és a hangszórót. az összes eszköznek a hangszóró memóriájából való törléséhez nyomja meg és tartsa nyomva a bluetooth gombot körülbelül 10 másodpercig, amíg egy hangüzenetet/hangjelzést nem hall. az összes bluetooth eszköz törlésre kerül a hangszóróból, és a bose® soundlink® color hangszóró felfedezhetővé válik
Állítsa alaphelyzetbe a hangszórót. További információért lásd: A rendszer gyári beállításainak visszaállítása