ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Nincs zajkioltás, vagy gyenge minőségű

  • Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a készülék. A tápellátásjelzőnek folyamatosan zölden kell világítania
  • Kapcsolja ki, majd újra be a fejhallgatót
  • Töltse fel a fejhallgatót
  • Ügyeljen arra, hogy a megfelelő méretű fülbetétet használja. Ha túl kicsi vagy túl nagy a használt fülbetét, a fülhallgató nem illeszkedik megfelelően a fülbe. Ennek eredményeként a hangminőség és a zajkioltás gyengébb lehet.
  • Ellenőrizze, hogy a fülbetétek és a füldugónyílások tiszták, és szennyeződésektől mentesek-e.

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért