ha gyenge hangminőséget tapasztal a bose® bluetooth audioadapterhez csatlakoztatott készülék esetében, a probléma megoldásához próbálja ki alábbi lépéseket:
A következőre érvényes::
- Bluetooth® audioadapter
Ügyeljen, hogy az adaptert és a zenelejátszó eszközt összekapcsoló kábel ne legyen károsodott, és megfelelő módon csatlakoztatva legyen. Ha van rá lehetősége, próbáljon ki egy másik kábelt.
ha a bluetooth készüléke vagy zenelejátszó eszköz rendelkezik hangszínszabályozókkal (pl. mélyhang- vagy magashang-kompenzációval) vagy hanghatásokkal (pl. térhangzással vagy zengetéssel), kapcsolja ki őket, vagy módosítsa a beállításukat
lehetséges, hogy a bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. próbálja meg közelebb vinni az adapterhez
vigye távolabb a bluetooth eszközt az elektromágneses interferenciát keltő eszközöktől, például másik bluetooth képes készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli routertől.
ha a zsebében tartja a bluetooth készüléket, helyezze szabad területre úgy, hogy a teste ne legyen az eszköz és a hangszóró között
csökkentse a bluetooth készüléken futó alkalmazások számát. ha több alkalmazást futtat, az csökkenheti az audió továbbításához rendelkezésre álló belső erőforrások mennyiségét. a nélkülözhető alkalmazások bezárása esetén javulhat a hangminőség és a lejátszás
próbálja meg kikapcsolni a wi-fi® funkciót a bluetooth készüléken
próbálja meg leválasztani a bluetooth készüléket az adapterről úgy, hogy 10 másodpercen át lenyomva tartja az adapteren lévő bluetooth gombot. a gombon lévő fény villogni kezd, megerősítve a műveletet. párosítsa ismét a készüléket az adapterrel, és próbálkozzon újra. az eszközök párosítására vonatkozó információkat lásd: bluetooth multimédiás eszköz párosítása című részben.
ha nehézsége adódik egy bluetooth készülék adapterrel történő párosításakor, tekintse át a nem lehet párosítani az adaptert a bluetooth készülékkel című részt.