ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Gyenge a Bluetooth® eszköz hangminősége.

Ha gyenge a hangminőség, tegye a következőket:

Kapcsolja ki és válassza ki az "egyenletes" értéket mély- és magashang-beállítás, illetve más hangszínszabályozási és hangfeldolgozási beállítások esetében a Bluetooth eszközön. Ellenőrizze ezeket a beállításokat mind az eszköz hangbeállításai között, mind a használt alkalmazás beállításai között.

Állítsa a Bluetooth eszköz hangerejét 85%-ra. Ha az eszköz hangkimenete túl hangos, akkor az torzítást eredményezhet a csatlakoztatott hangsugárzókon. Ha a hangerő túl alacsony, az is kihathat a hangminőségre.

Próbáljon ki egy másik alkalmazást. Ha a hangminőség jó az egyik alkalmazásban, azonban rossz egy másiknál, akkor az alkalmazásban van a hiba.

Próbálja meg közelebb vinni az eszközt a hangsugárzóhoz. A Bluetooth hatóköre körülbelül 9 méter. A hatókör csökken interferencia esetén

Interferencia lehet többek között fal, több Bluetooth eszköz egy helyiségben, zseb/kézitáska/hátitáska, vezeték nélküli útválasztó, mikrohullámú sütők, vezeték nélküli telefon stb.

Csökkentse a Bluetooth készüléken futó alkalmazások számát. Túl sok futó alkalmazás csökkentheti az eszköz megbízhatóságát, ha az túl sok dolgot próbál egyszerre csinálni. Zárja be a nélkülözhető alkalmazásokat, majd nézze meg, hogy javult-e a hangminőség.

Próbálja meg kikapcsolni a Wi-Fi® funkciót az eszközön.

Menjen a Bluetooth beállításokhoz eszközén, válassza ki a SoundLink hangsugárzót, majd válassza ki a hangsugárzó "elfelejtését" vagy "eltávolítását". Utána röviden tartsa nyomva a Bluetooth gombot az eszközön egészen addig, amíg a Bluetooth jelzőfény el nem kezd kéken villogni. Ezután próbálja meg újra az eszköz és a hangsugárzó párosítását.

Kapcsolja ki, majd vissza a hangsugárzót.

Tiltsa le a Bluetooth funkciót a többi, jelenleg használaton kívüli csatlakoztatott készüléken. A hangsugárzó csatlakozik a memóriájában található két legutóbb csatlakoztatott eszközhöz. A hang eltűnhet, ha egy második csatlakoztatott Bluetooth készülék a hangsugárzó hatótávolságán kívülre kerül.

Állítsa vissza azt az eszközt, amelyiket párosítani szeretné. Ezt jellemzően újraindítással érheti el, vagy távolítsa el egy percre az akkumulátort, illetve az áramkábelt.

Állítsa vissza a hangsugárzót: kapcsolja be és tartsa nyomva a be-/kikapcsoló gombot 10 másodpercig, amíg ki nem kapcsol .

A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangsugárzóról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat. A visszaállítás után kapcsolja be a hangsugárzót és próbálja meg újra párosítani az eszközt.

Ellenőrizze, hogy rendelkezésre áll-e frissített szoftver, majd telepítse azt SoundLink hangsugárzójához a global.Bose.com/support weboldalon.

Próbáljon meg párosítani egy másik eszközt. Ha a másik eszköz működik, akkor gondok lehetnek az első eszközzel.

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért