ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!
 

Gyenge a Bluetooth® eszköz hangminősége

A következőre érvényes::

A probléma megoldásához próbálja ki a következő lépéseket:

lehetséges, hogy a bluetooth eszköz a hatósugáron kívül van. próbálja meg közelebb vinni a bose® soundlink® color hangszóróhoz

vigye távolabb a bluetooth eszközt az elektromágneses interferenciát keltő eszközöktől, például másik bluetooth készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli routertől.

csökkentse a bluetooth készüléken futó alkalmazások számát. ha több alkalmazást futtat, az csökkenheti az audió továbbításához rendelkezésre álló belső erőforrások mennyiségét. javulhat a hangminőség, ha bezárja a nélkülözhető alkalmazásokat

Próbálja meg kikapcsolni a Wi-Fi® funkciót a hangminőség javítása érdekében

próbálja meg leválasztani a bluetooth készüléket a bose® soundlink® color hangszóróról úgy, hogy letiltja a bluetooth funkciót a készüléken. párosítsa újra az eszközt és a hangszórót

Kapcsolja ki, majd vissza a hangszórót

ha a zsebében tartja a bluetooth készüléket, helyezze szabad területre úgy, hogy a teste ne legyen az eszköz és a hangszóró között

tiltsa le a bluetooth funkciót a többi, jelenleg használaton kívüli csatlakoztatott készüléken. a hang eltűnhet, ha egy második csatlakoztatott bluetooth készülék a hangszóró hatótávolságán kívülre kerül

Próbálja meg alaphelyzetbe állítani a hangszórót. További információért lásd: A rendszer gyári beállításainak visszaállítása

ellenőrizze, hogy rendelkezésre áll-e frissített szoftver a bluetooth készülékhez és a bose® soundlink® color hangszóróhoz

Hasznos volt?

Küldés

Köszönjük, hogy elküldte hozzászólását.