A probléma megoldásához próbálja ki a következőket:
Gyenge az AUX eszköz hangminősége
- Csökkentse az AUX eszköz hangerejét. Bizonyos eszközök túl erős jelet adhatnak ki, ha a hangerő maximumra, vagy magasra van állítva. Ebből kifolyólag gyenge minőségű és torzított lehet a csatlakoztatott hangszóró által kibocsátott hang
- Menjen a csatlakoztatott eszközök hangbeállítás menüjébe és állítsa a hangszínszabályozást és a hangfeldolgozási beállításokat „ki” vagy „egyenletes” értékre
- Győződjön meg arról, hogy a 3,5 mm-es dugasz megfelelően van-e csatlakoztatva a hangszóróhoz és az eszközhöz
- A probléma az audiokábellel kapcsolatos lehet. Próbálkozzon új kábellel
- Játsszon le egy másik forrást az eszközön. Például próbáljon ki egy másik zenealkalmazást, és állapítsa meg, hogy az alkalmazással van-e probléma
- Lehetséges, hogy a probléma a csatlakoztatott AUX eszközzel kapcsolatos. Próbáljon ki egy másik audioeszközt
- Csatlakoztatott eszköz újraindítása. Ezt jellemzően kikapcsolással és újraindítással érheti el
- Állítsa vissza a Bose hangszórót: kapcsolja be és tartsa nyomva a bekapcsoló gombot 10 másodpercig, amíg ki nem kapcsol. Megjegyzés: A gyári beállítások visszaállítása törli a párosított mobileszközöket és nyelvi beállításokat a hangszóróról, és visszaállítja az eredeti gyári beállításokat