Üzletek

Rossz hangminőség a csatlakoztatott forrásból

A rossz minőségű hangot, mint például a torzítást, statikus zajt, búgást, zúgást vagy zörejt különböző hangforrások és eszközbeállítások okozhatják.

A probléma megoldásához próbálkozzon a következővel:
 

Ellenőrizze a hangszínszabályozási beállításokat a csatlakoztatott audioeszközön. Ha a csatlakoztatott eszköz egy MP3-lejátszó, annak hangszínszabályozási beállításai is befolyásolhatják a lejátszási teljesítményt. A hangszínszabályozási beállításoknak „ki” vagy „egyenletes” értéken kell állniuk. A hangszínszabályozás beállításához tekintse meg a csatlakoztatott eszköz használati útmutatóját, vagy kérjen útmutatást az eszköz gyártójától.

Az iTunes Radio használatával lejátszott zene 8–9 dB-lel halkabb lesz, mint az eszközön lejátszott más zenék. Ez az iOS 7 összes verziója esetén igaz.

Indítsa vagy töltse be újra az eszközt. Előfordulhat, hogy az eszköz meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani.

Próbáljon egy másik eszközt csatlakoztatni

Játsszon le zenét másik hangforrásból. Egyes hordozók rosszabb minőségű hangot állítanak elő

Bontsa fel a kapcsolatot a headset és a Bluetooth-eszköz között, majd párosítsa őket újra

Ellenőrizze, hogy engedélyezte-e az A2DP Bluetooth-protokollt. Az eszköz párosítása/csatlakoztatása során az A2DP sztereó hangnak aktívnak kell lennie, hogy a rendszer garantáltan magas minőségű hangot küldjön a fejhallgatóra. Ha a jel a fejhallgatóprofil (hsp) vagy a kihangosítóprofil (hfp) használatával érkezik a fejhallgatóra, a hangminőség alacsonyabb és/vagy rosszabb lesz.

A telefon által támogatott profilokkal kapcsolatos információkért lépjen kapcsolatba az eszköz gyártójával.