ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Áramellátással kapcsolatos hibaelhárítás

A rendszer nem kapcsol be. Mit tegyek?

Próbálkozzon a következőkkel:

  • A rendszert próbálja másik fali aljzathoz csatlakoztatni.
  • Ha a rendszert elosztóhoz csatlakozik, próbálja meg inkább fali aljzathoz csatlakoztatni. Lehet, hogy az elosztó meghibásodott.
  • Ha lehetséges, próbálkozzon másik forrással az AUX csatlakozóval, vagy próbálkozzon másik iPod® vagy iPhone® készülékkel. Lehetséges, hogy a probléma a használt iPod vagy iPhone modellre specifikus
  • Állítsa vissza a SoundDock rendszert. Kapcsolja ki a rendszert, és 60 másodpercre húzza ki az áramforrásból. Miután újra áramforráshoz csatlakoztatta a rendszert, próbálja meg bekapcsolni a rendszert

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért