Üzletek

Termék eltávolítása saját Bose Music fiókból

A Bose Music alkalmazás My Bose (Bose készülékem) képernyőjén koppintson a jobb felső sarokban lévő Account Settings (Fiókbeállítások) ikonra

Fiókbeállítások ikon

Koppintson a Manage Speakers (Hangsugárzók kezelése), majd az Edit (Szerkesztés) lehetőségre

Válassza ki az eltávolítani kívánt terméket

Koppintson a Delete (Törlés) lehetőségre

Koppintson a Remove (Eltávolítás) lehetőségre a termék törlésének megerősítéséhez

A My Bose (Bose készülékem) képernyőre való visszatéréshez koppintson a képernyő bal felső sarkában lévő ikonra.

Bose Music alkalmazás ikon

Fontos megjegyzés:

Ha eltávolítja a terméket, a programhelyei eltűnnek

Amennyiben a termékbe Amazon fiókjával jelentkezett be, és a terméket eltávolítja a Bose Music fiókjából, Alexa eltávolítása a készülékről akár 1 órát is igénybe vehet. Alexa azonnali eltávolításához húzza ki a tápellátásból a terméket, majd csatlakoztassa újból. Miután Alexa el lett távolítva, a termék egyik felhasználója sem tudja majd elérni Alexa-t

Megjegyzés: Az „Amazon Alexa” nem áll rendelkezésre minden nyelven és országban.