Üzletek

A sleepbuds éjjeli fülhallgató nem csatlakozik a mobileszközhöz

Ha a sleepbuds éjjeli fülhallgató nem tud csatlakozni a mobileszközéhez, az alábbi néhány lehetőséggel próbálkozhat:

Helyezze el a sleepbuds éjjeli fülhallgatót a beépített töltős hordtokban, ügyelve arra, hogy megfelelőképpen helyezkedjen el a hordtokban. Várjon, amíg a sleepbuds éjjeli fülhallgató töltésjelző fényei lassan fehéren villogni nem kezdenek, majd távolítsa el őket a beépített töltős hordtokból, és ismét próbálja meg az adott eszközhöz csatlakoztatni

Ügyeljen arra, hogy a sleepbuds éjjeli fülhallgató megfelelőképpen feltöltött állapotban legyen

Kapcsolja ki a Bluetooth®-funkciót az eszközén, majd kapcsolja be újra. Próbálja meg ismét csatlakoztatni

Kapcsolja be, majd ki a repülő módot az eszközén. Próbálja meg ismét csatlakoztatni

Zárja be a Bose Sleep alkalmazást, majd nyissa meg ismét

iOS operációs rendszer esetében érintse meg kétszer a Home (Kezdőlap) gombot, és húzza félre a Sleep alkalmazást

Android eszköz esetében nyomja meg a Recents (Előzmények) gombot, és húzza félre a Sleep alkalmazást

Indítsa újra a mobileszközét