Üzletek

Nem telepíthető a szoftverfrissítés

A következőre érvényes::

több...

A probléma megoldásához próbálja ki a következőket:

Törölje, majd töltse le újra és telepítse újra az alkalmazás legfrissebb verzióját a www.Bose.com/soundtouch_app oldalról. Egyes készülékeken az alkalmazás esetleg nem képes a létező verzió frissítésének teljes telepítésére. Amennyiben ez történik, az alkalmazást újra le kell tölteni és újra fel kell telepíteni. Az újratelepített alkalmazás megnyitásakor újra be kell jelentkeznie a SoundTouch fiókba. A hálózati hitelesítési adatok, a zeneszolgáltatások és a zenetár beállításait nem kell ismét elvégezni, mivel az ezekhez tartozó konfigurációk adatai megőrződnek.

Az alkalmazás újratelepítés közben figyeljen azokra az előugró üzenetekre, amelyek a SoundTouch alkalmazás és a SoundTouch zenei kiszolgálóra vonatkoznak. Ha a telepített tűzfal vagy biztonsági szoftver beállításai között létezik egy „mindig engedélyez” opció, akkor azt jelölje be. Ha nincs ilyen beállítás, akkor a tűzfalon keresztüli hozzáférést tiltó vagy korlátozó beállítások helyett válasszon olyan opciót, amely engedélyezi a tűzfalon keresztüli hozzáférést.