Hanggal kapcsolatos hibaelhárítás
A következőre érvényes::
- Győződjön meg arról, hogy a streamelő hangforrás be van kapcsolva, és hanganyagot játszik le
- Állítsa maximális hangerőre a fejhallgatót
- Győződjön meg arról, hogy az audioeszköz támogatja az A2DP audiostreamelést
- Próbáljon ki egy másik streamelő hangforrást/alkalmazást vagy egy másik műsorszámot
- Győződjön meg arról, hogy az eszköz Bluetooth hangereje fel van véve, és nincs lenémítva
- Vigye közelebb az eszközt a fejhallgatóhoz (10 m)
- Vigye távolabb az eszközt és a fejhallgatót az interferenciát okozó eszközöktől, például egy másik Bluetooth készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli számítógépes routertől
- Csökkentse az eszközén futó alkalmazások számát. Az eszköz Wi-Fi funkciójának kikapcsolása szintén javíthat a hangminőségen
- Bluetooth eszköz használata során győződjön meg arról, hogy a vezérlőmodul megfelelően csatlakozik a fejhallgatóhoz
- 3,5 mm-es audiokábel használata során győződjön meg arról, hogy az audiokábel mindkét vége stabilan illeszkedik
- Próbáljon ki egy másik zenei alkalmazást vagy egy másik műsorszámot
- Próbáljon ki egy másik audioeszközt.
- Ellenőrizze, hogy jól vannak-e felhelyezve a fülpárnák