Üzletek

Hanggal kapcsolatos hibaelhárítás

Nem érkezik hang, halkan vagy gyenge minőségben hallható a streamelő hangforrásból/alkalmazásból

  • Győződjön meg arról, hogy a streamelő hangforrás be van kapcsolva, és hanganyagot játszik le
  • Állítsa maximális hangerőre a fejhallgatót
  • Győződjön meg arról, hogy az audioeszköz támogatja az A2DP audiostreamelést
  • Próbáljon ki egy másik streamelő hangforrást/alkalmazást vagy egy másik műsorszámot
  • Győződjön meg arról, hogy az eszköz Bluetooth hangereje fel van véve, és nincs lenémítva
  • Vigye közelebb az eszközt a fejhallgatóhoz (10 m)
  • Vigye távolabb az eszközt és a fejhallgatót az interferenciát okozó eszközöktől, például egy másik Bluetooth készüléktől, vezeték nélküli telefontól, mikrohullámú sütőtől vagy vezeték nélküli számítógépes routertől
  • Csökkentse az eszközén futó alkalmazások számát. Az eszköz Wi-Fi funkciójának kikapcsolása szintén javíthat a hangminőségen

A csatlakoztatott eszköz hangja nem, vagy rossz minőségben hallható

  • Bluetooth eszköz használata során győződjön meg arról, hogy a vezérlőmodul megfelelően csatlakozik a fejhallgatóhoz
  • 3,5 mm-es audiokábel használata során győződjön meg arról, hogy az audiokábel mindkét vége stabilan illeszkedik
  • Próbáljon ki egy másik zenei alkalmazást vagy egy másik műsorszámot
  • Próbáljon ki egy másik audioeszközt.
  • Ellenőrizze, hogy jól vannak-e felhelyezve a fülpárnák