ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos hibaelhárítás

A következőre érvényes::

Nem szól hang a csatlakoztatott forrásból

ellenőrizze, hogy a probléma csak külső források esetén jelentkezik-e. próbáljon meg egy fm-rádióállomást hallgatni. ha a probléma a rádióval kapcsolatos, lásd alább: nem érkezik hang a belső forrásból

Ha a probléma egy csatlakoztatott forrással kapcsolatos, akkor ellenőrizze, hogy a megfelelő forrást választotta-e ki. Előfordulhat, hogy rossz forrás van kiválasztva. Lehetséges például, hogy a külső eszköz az input 1 porthoz csatlakozik, a kiválasztott forrás azonban nem az input 1.

Ügyeljen rá, hogy semmi ne csatlakozzon a fejhallgató-csatlakozóhoz. Ha a rendszerhez fejhallgató (vagy bármilyen, 1/8 hüvelykes (3,5 mm-es) sztereó csatlakozójú kábel) csatlakozik, a hangszórók automatikusan elnémulnak.

Győződjön meg róla, hogy a csatlakoztatott forrás be van kapcsolva

Igazítsa be a csatlakoztatott audiokábel mindkét végét. Ügyeljen arra, hogy az audiokábel (optikai, analóg és/vagy HDMI®) csatlakozása megfelelő legyen a forrásnál és az ellenőrző konzol hátoldalán is

Nem érkezik hang a belső forrásból

Ellenőrizze, hogy az Acoustimass® modul LED-je világít-e. Ha a modul megfelelően csatlakozik egy aktív médiacenterhez, az Acoustimass modul LED-je világít. Ha a LED nem világít, ellenőrizze, hogy az Acoustimass modul be van-e dugva egy működő elektromos aljzatba.

Ügyeljen rá, hogy az audiobemeneti kábel megfelelően csatlakozzon. Lehetséges, hogy a médiacentert és az Acoustimass modult összekötő bemeneti kábel meglazult, vagy nem csatlakozik megfelelően.

Ellenőrizze az audiobemeneti kábel állapotát. Győződjön meg róla, hogy a mini-din kapcsolat mindkét vége ép. Ellenőrizze, hogy nincsenek-e sérült vagy összecsomózódott szakaszok. Ha a kábelen bármilyen sérülést vagy törést észlel, cserélje ki.

Ügyeljen rá, hogy semmi ne csatlakozzon a fejhallgató-csatlakozóhoz. Ha a rendszerhez fejhallgató (vagy bármilyen, 1/8 hüvelykes (3,5 mm-es) sztereó csatlakozójú kábel) csatlakozik, a hangszórók automatikusan elnémulnak.

Hajtsa végre a termék alaphelyzetbe állítását. Kapcsolja ki a rendszert, húzza ki a hálózatból 60 másodpercre, igazítsa meg az audiobemeneti kábel mindkét végét, majd pedig csatlakoztassa újból, és próbálja ki ismét a rendszert.

Egyes hangszórók nem működnek.

Ellenőrizze, hogy helyesen van-e beállítva a hangszóró üzemmódja és a hangerő. Ha a középső hangszóró nem szól, ellenőrizze, hogy a rendszer három- vagy öthangszórós üzemmódban van-e, valamint, hogy a középső hangszóró hangereje megfelelően van-e beállítva. Ha a hátsó hangszórók nem szólnak, ellenőrizze, hogy a rendszer öthangszórós üzemmódban van-e, valamint, hogy a térhatású hangszórók hangereje megfelelően van-e beállítva.

A hangszóró üzemmódok módosításához hajtsa végre a következő lépéseket:

Kapcsolja be a tv-készüléket és válassza ki a rendszerhez csatlakozó videobemenetet.

nyomja meg a távvezérlő more (egyebek) gombját

Egyebek

a jobbra nyíl megnyomásával emelje ki az "options" (opciók) ikont, és nyomja meg az ok gombot

Jobbra gombot

OK

nyomja meg a fel vagy le gombot a "hangsugárzók" kiemeléséhez

Fel

Le

nyomja meg a bal vagy jobb gombot az alábbiak kiválasztásához: "sztereó (2)," "elülső (3)" vagy "térhangzás (5),", majd a menüből való kilépéshez nyomja meg a kilépés gombot

Balra

Jobbra

Kilépés

Győződjön meg róla, hogy a hangszórónál és az Acoustimass modulnál semmi nem húzódott ki, és minden kapcsolat megfelelő.

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért