Üzletek

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Nem jön hang a fejhallgatómból.

Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató

Ellenőrizze az audiokábel állapotát. Ha a dugasz vagy a kábel bármely része sérült, akkor az okozhatja a problémát

Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét

Győződjön meg róla, hogy az audioeszköz be van kapcsolva és van rajta hangerő

Próbáljon ki egy másik audioeszközt. A probléma azzal az audioeszközzel lehet, amelyhez a fejhallgató jelenleg csatlakoztatva van

Tolja el a Hi/Lo kapcsolót, és győződjön meg arról, hogy megfelelően működik. Ha a Hi/Lo kapcsoló a két beállítás között van, akkor elképzelhető, hogy nem jön hang a fejhallgatóból

Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (csak a 2011 júliusa után vásárolt QC®15 fejhallgatók esetében áll rendelkezésre). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt

A hangot csak a fejhallgatóm egyik feléről hallom.

Ellenőrizze az egyensúlyszintet a forráson. Ha a forráson beállítható az egyensúly, akkor lehetséges, hogy azt nem megfelelően állították be. Ellenőrizze, hogy az egyensúly közepes szintre van-e állítva

Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét

Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (csak a 2011 júliusa után vásárolt QC®15 fejhallgatók esetében áll rendelkezésre). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt

Túl sok a mély hang a fejhallgatómban.

Kapcsolja ki a hangforrás hangkiemelési funkcióit