Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató
A következőre érvényes::
Ellenőrizze az audiokábel állapotát. Ha a dugasz vagy a kábel bármely része sérült, akkor az okozhatja a problémát
Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét
Győződjön meg róla, hogy az audioeszköz be van kapcsolva és van rajta hangerő
Próbáljon ki egy másik audioeszközt. A probléma azzal az audioeszközzel lehet, amelyhez a fejhallgató jelenleg csatlakoztatva van
Tolja el a Hi/Lo kapcsolót, és győződjön meg arról, hogy megfelelően működik. Ha a Hi/Lo kapcsoló a két beállítás között van, akkor elképzelhető, hogy nem jön hang a fejhallgatóból
Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (csak a 2011 júliusa után vásárolt QC®15 fejhallgatók esetében áll rendelkezésre). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt
Ellenőrizze az egyensúlyszintet a forráson. Ha a forráson beállítható az egyensúly, akkor lehetséges, hogy azt nem megfelelően állították be. Ellenőrizze, hogy az egyensúly közepes szintre van-e állítva
Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét
Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (csak a 2011 júliusa után vásárolt QC®15 fejhallgatók esetében áll rendelkezésre). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt
Kapcsolja ki a hangforrás hangkiemelési funkcióit