ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Gyenge a hangminőség

  • Ellenőrizze, hogy a fejhallgató be van-e kapcsolva és megfelelően csatlakozik-e az eszköz fejhallgató-csatlakozójához
  • Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet
  • Próbáljon ki egy másik készüléket vagy zenei alkalmazást

Nincs zajcsökkentés, vagy gyenge minőségű

  • Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató, és zölden világít-e a visszajelző
  • Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet; Gondoskodjon arról, hogy a fülbetétek kényelmesen, de megfelelően illeszkednek a fül üregébe
  • Ellenőrizze, hogy megfelelően fel van-e töltve a fejhallgató

Nem érkezik hang a mikrofonból

  • Ha Apple eszközt használ, ahhoz való fejhallgatót használjon; ha Samsung/Android eszközt használ, ahhoz való fejhallgatót használjon. Ha eszközét nem megfelelő fejhallgatóval használja, a mikrofon nem fog működni
  • Ellenőrizze, hogy nincs-e lenémítva az eszköz. Ellenőrizze, hogy nincs-e bekapcsolva az eszköz némítás funkciója
  • Ellenőrizze, hogy van-e térerő a telefonján. A nem megfelelő vagy gyenge vételű mobilszolgáltatás rossz hangminőséget eredményezhet hívások esetén. Próbálja meg újra a hívást, ha javul a térerő
  • Indítsa vagy töltse be újra az eszközt. Előfordulhat, hogy az eszköz meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani
  • Próbáljon meg egy másik hívást indítani, vagy próbáljon ki egy másik eszközt

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért