Hanggal kapcsolatos problémamegoldás
- Ellenőrizze, hogy a fejhallgató be van-e kapcsolva és megfelelően csatlakozik-e az eszköz fejhallgató-csatlakozójához
- Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet
- Próbáljon ki egy másik készüléket vagy zenei alkalmazást
- Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató, és zölden világít-e a visszajelző
- Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet; Gondoskodjon arról, hogy a fülbetétek kényelmesen, de megfelelően illeszkednek a fül üregébe
- Ellenőrizze, hogy megfelelően fel van-e töltve a fejhallgató
- Ha Apple eszközt használ, ahhoz való fejhallgatót használjon; ha Samsung/Android eszközt használ, ahhoz való fejhallgatót használjon. Ha eszközét nem megfelelő fejhallgatóval használja, a mikrofon nem fog működni
- Ellenőrizze, hogy nincs-e lenémítva az eszköz. Ellenőrizze, hogy nincs-e bekapcsolva az eszköz némítás funkciója
- Ellenőrizze, hogy van-e térerő a telefonján. A nem megfelelő vagy gyenge vételű mobilszolgáltatás rossz hangminőséget eredményezhet hívások esetén. Próbálja meg újra a hívást, ha javul a térerő
- Indítsa vagy töltse be újra az eszközt. Előfordulhat, hogy az eszköz meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani
- Próbáljon meg egy másik hívást indítani, vagy próbáljon ki egy másik eszközt