ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Gyenge a hangminőség

Ellenőrizze, hogy a fejhallgató be van-e kapcsolva és megfelelően csatlakozik-e az Apple® eszköz fejhallgató-csatlakozójához

Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet

Próbáljon ki egy másik Apple készüléket vagy zenei alkalmazást

Nincs zajcsökkentés, vagy gyenge minőségű

Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató, és zölden világít-e a visszajelző

Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet; Gondoskodjon arról, hogy a fülbetétek kényelmesen, de megfelelően illeszkednek a fül üregébe

Ellenőrizze, hogy megfelelően fel van-e töltve a fejhallgató

Nem érkezik hang a mikrofonból

Ellenőrizze, hogy nincs-e lenémítva az iPhone. Ellenőrizze, hogy nincs-e bekapcsolva az iPhone némítás funkciója

Ellenőrizze, hogy van-e térerő a telefonján. A nem megfelelő vagy gyenge vételű mobilszolgáltatás rossz hangminőséget eredményezhet hívások esetén. Próbálja meg újra a hívást, ha javul a térerő

Indítsa vagy töltse be újra az eszközt. Előfordulhat, hogy a telefon meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani

Próbáljon meg egy másik hívást indítani, vagy próbáljon ki egy másik Apple eszközt

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért