Ellenőrizze, hogy a fejhallgató be van-e kapcsolva és megfelelően csatlakozik-e az Apple® eszköz fejhallgató-csatlakozójához
A következőre érvényes::
Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet
Próbáljon ki egy másik Apple készüléket vagy zenei alkalmazást
Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató, és zölden világít-e a visszajelző
Próbáljon ki egy eltérő méretű StayHear+ fülbetétet; Gondoskodjon arról, hogy a fülbetétek kényelmesen, de megfelelően illeszkednek a fül üregébe
Ellenőrizze, hogy megfelelően fel van-e töltve a fejhallgató
Ellenőrizze, hogy nincs-e lenémítva az iPhone. Ellenőrizze, hogy nincs-e bekapcsolva az iPhone némítás funkciója
Ellenőrizze, hogy van-e térerő a telefonján. A nem megfelelő vagy gyenge vételű mobilszolgáltatás rossz hangminőséget eredményezhet hívások esetén. Próbálja meg újra a hívást, ha javul a térerő
Indítsa vagy töltse be újra az eszközt. Előfordulhat, hogy a telefon meghibásodott, és alaphelyzetbe kell állítani
Próbáljon meg egy másik hívást indítani, vagy próbáljon ki egy másik Apple eszközt