ÜDVÖZÖLJÜK A BOSE ÚJ WEBOLDALÁN!

Hanggal kapcsolatos problémamegoldás

Nem jön hang a fejhallgatómból.

  • Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a fejhallgató
  • Ellenőrizze az audiokábel állapotát. Ha a dugasz vagy a kábel bármely része sérült, akkor az okozhatja a problémát
  • Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét
  • Győződjön meg róla, hogy az audioeszköz be van kapcsolva és van rajta hangerő
  • Próbáljon ki egy másik audioeszközt. A probléma azzal az audioeszközzel lehet, amelyhez a fejhallgató jelenleg csatlakoztatva van
  • Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (a 2012 májusa után vásárolt fejhallgatók esetében). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt

A hangot csak a fejhallgatóm egyik feléről hallom.

  • Ellenőrizze a sztereó jel elhelyezkedését (balance) a forráson. Ha a forráson beállítható a „balance”, akkor lehetséges, hogy azt nem megfelelően állították be. Ellenőrizze, hogy a „balance” középállásban van-e
  • Győződjön meg a fejhallgató megfelelő csatlakoztatásáról. Lehetséges, hogy a fejhallgató nem megfelelően van csatlakoztatva, vagy a csatlakozás meglazult. Húzza ki és csatlakoztassa vissza a fejhallgató csatlakozójának mindkét végét
  • Próbálja ki a fejhallgatóhoz kapott tartozék fejhallgatókábelt (a 2012 májusa után vásárolt fejhallgatók esetében). Ha a probléma csak az egyik kábel esetén áll fenn, cserélje ki a kábelt

Túl sok a mély hang a fejhallgatómban.

  • Kapcsolja ki a hangforrás hangkiemelési funkcióit

Segített Önnek ez az információ?

Remek, köszönjük a visszajelzést! Nyugodtan ossza meg velünk további megjegyzéseit alább.
Sajnáljuk, hogy ez az oldal nem nyerte el tetszését. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatát, és hogy hogyan javíthatnánk azon.
Küldés
Köszönjük, hálásak vagyunk a visszajelzéséért